AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Det har seg sånn at jeg har oppdaget at de planlegges en overaskelsesfest for med i anledning bursdagen min. Men jeg vet ikke hvor el hva som skal skje. Jeg sliter med angst og da spesielt i situasjoner der jeg ikke har kontroll el kan gå når det passer.Har hatt et par panikkanfall i det siste i slike situasjoner. Og nå gruer jeg meg sånn til at dette skal skje her. Jeg kan jo ikke bare dra fra min egen fest. Har så lyst å bare glede meg og kose meg. Noen som kan gi meg noen betryggende ord ? Anonymous poster hash: 2eda0...a3e
Pringle Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Da får jeg komme med spørsmålet som jeg personlig hater, men som alltid blir stilt i slike sammenhenger: Hva er det verste som kan skje?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 Hmm ja si det, at jeg sitter der med konstant uro i kroppen, at jeg får panikkanfall, at jeg blir dårlig i magen ;/ osv....Anonymous poster hash: 2eda0...a3e
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #4 Skrevet 27. mars 2014 Noen som har noen gode tips til hvordan dette kan bli en fin kveld uten at jeg gruer meg sånn på forhånd ? Anonymous poster hash: 2eda0...a3e
Gjest Chloe87 Skrevet 27. mars 2014 #5 Skrevet 27. mars 2014 (endret) Jeg skjønner godt hva du mener. Jeg er slik at jeg ikke liker å dra til nye steder, det være et lokale eller kjøpesenter, jeg vil vite hvor toalettet er i tilfelle jeg vil "rømme"...Er et sted nytt så vet jeg jo ikke det på forhånd. Noe jeg har lært å gjøre er å prøve og bli litt likegyldig til eventuelt kommende panikkanfall. Jeg tenker at hvis anfall kommer så kommer det, jeg har kommet meg gjennom det før og skal klare det igjen. Selv om det selvfølgelig er veldig ubehagelig. Endret 27. mars 2014 av Chloe87
Gjest Chloe87 Skrevet 27. mars 2014 #6 Skrevet 27. mars 2014 Ikke akkurat et sunt tips, men for meg hjelper det også å ta et glass vin først.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå