Gå til innhold

Trekant med par


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er litt usikker her. Ble for noen dager siden spurt om jeg ville ha trekant med et par. Disse personene er kun bekjente av meg, men vi har også endel felles bekjente. Jeg ble selvfølgelig nysgjerrig, men også en smule redd. Jeg har aldri hatt trekant før, og jeg er redd for at det ikke skal fungere for meg. I tillegg aner jeg ikke hvordan konsekvenser dette kan få. Har noen prøvd dette før? Har det gått naturlig, eller har det blitt klein stemning? Uansett er tanken utrolig tennende!

Anonymous poster hash: d9a4c...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Risken er at du kan være "grunnen" hvis det da blir slutt pga sjalusi, uten at det er din feil i det heletatt da damen kan bli sjalu av ulike ting, eller at du kan begynne å like mannen. Ville tenkt meg godt igjennom siden dere er bekjente.

Endret av paz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på motsatt side ganske mange ganger - i et par, og involvert en tredjeperson. Null stress :) men det krever jo at man har et bra forhold, uten sjalusi ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har hatt trekant både med partner og uten. Har aldri opplevd noe sjalusi, men det gjelder jo selvsagt å være selektiv og grundig med hvem man involverer seg med.....

Det betyr jo ikke at det ikke kan oppstå ulike grader av konseptet sjalusi, men de fleste trygge og oppegående mennesker klarer å kontrollere dette relativt greit, og lager ikke noe stor sak ut av det om det skulle oppstå.

Mange drar til og med spenning fra slike følelser. Tenk det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men gikk det naturlig for seg for dere? Smålig redd for at jeg skal ligge der uten å vite hva jeg egentlig skal gjøre.

Hilsen Ts

Anonymous poster hash: d9a4c...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må fortape seg i øyeblikket. Naturlig er det jo, men selvsagt kan ting være både uvant, kleint og litt keitete.

Det gjelder å ha litt løs snipp og ta ting med en god dose humor. Ikke forvent at sexen skal være fantastisk, men mer at man skal ha det litt moro og rock'n'roll om du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vena Cava

Jeg har gjort det. Hun var en god venninne av meg og vi var forberedt på at det kunne bli pinlig etterpå.

Men vi har bare ledd av det i ettertid. Så det var jo bare for gøy:)

Men så var ikke de to et offisielt par da. De var på flørtern bare.

Men det er jo bare å prøve?:)

Føles det feil så er det jo ingen skam å snu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Men gikk det naturlig for seg for dere? Smålig redd for at jeg skal ligge der uten å vite hva jeg egentlig skal gjøre.

Hilsen Ts

Anonymous poster hash: d9a4c...60b

Drikk deg litt til mot først. Det gjorde jeg. Da bor det gjerne litt mindre flaut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man trenger å drikke seg til mot så er det kansje fornuftig å la være. Litt alkohol kan få samtalen til å flyte lettere, men det hjelper ikke stort på når det kommer til hovedformålet.

Etter min mening ;)

Endret av Mike Waters
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg sitter fortsatt i tenkeboksen! :)

Ts

Anonymous poster hash: d9a4c...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare du vet du ikke har følelser for noen av dem, for da er du bare dum om du blir med på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er forskjellig, men jeg hadde ikke taklet å ta del i at kjæresten min stakk pikken sin inn i en annen jente enn meg...



Anonymous poster hash: a5dd7...d05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er forskjell på å "drikke seg til mot" og å drikke litt for å lette stemningen :) snakker ikke om usjarmerende flatfyll her, men å ta seg et glass vin eller tre vil nok gjøre alt som virker litt "kleint" litt lettere. Og det er klart, hvis man avtaler å ha en trekant noen og "booker tid" og alt skal være planlagt, "taima og tilrettelagt", så får man ikke det "jeg forfører deg og tar deg her og nå"-momentet som gjør det mulig å ha vill, edru sex med en ny partner. Da må man kompensere, enten ved å gire seg opp litt selv og prøve å utelukkende glede seg, eller ved å tylle i seg et par glass vin for å senke skuldrene. Jeg slapper i hvert fall bedre av lenge før jeg blir full :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Risken er at du kan være "grunnen" hvis det da blir slutt pga sjalusi, uten at det er din feil i det heletatt da damen kan bli sjalu av ulike ting, eller at du kan begynne å like mannen. Ville tenkt meg godt igjennom siden dere er bekjente.

Enig. Ville også vært forsiktig med venner ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Om man trenger å drikke seg til mot så er det kansje fornuftig å la være. Litt alkohol kan få samtalen til å flyte lettere, men det hjelper ikke stort på når det kommer til hovedformålet.

Etter min mening ;)

Ja det var det jeg mente. Noen glass bare. Ikke flatfyll:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjør i alle fall ikke dette hvis du føler deg presset på en eller annen måte. Om det bare er aldri et så lite press. Vet at det er mange par som vil ha med en jente på lek. Men tror ikke alle de som kaster seg ut i det er klare for det egentlig. Ville også tenkt nøyere gjennom dette i og med at du omgåes disse to til vanlig.

.Hvis du ville prøvd det ut, så ville jeg nok ha møtt noen du ikke hadde noe å gjøre med ellers.

Ganske typisk er det også, ser jeg her også , at de som synes swinging er toppen av lykke, bare drar frem hvor deilig det er akkurat da. Men hva som kan komme siden, det vil de helst ikke tenke på selv engang, tror jeg. De er jo så frie og åpne og føler at swinging er så naturlig, fordi sex er naturlig osv. Har mye erfaring fra dette miljøet og der finnes faktisk folk som nærmest er tvunget inn i det. Parene er ikke så ærlige og åpne når alt kommer til alt. Og når de først har " gått over streken " så føler mange det er ingen vei tilbake. De snakker om at man må være moden og ha høy selvtillit for å swinge seg rundt og det er nok riktig. Men hvor sunt det er i lengden for et forhold, det tror jeg vi kan diskutere.



Anonymous poster hash: 8cf0b...845
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør i alle fall ikke dette hvis du føler deg presset på en eller annen måte. Om det bare er aldri et så lite press. Vet at det er mange par som vil ha med en jente på lek. Men tror ikke alle de som kaster seg ut i det er klare for det egentlig. Ville også tenkt nøyere gjennom dette i og med at du omgåes disse to til vanlig.

.Hvis du ville prøvd det ut, så ville jeg nok ha møtt noen du ikke hadde noe å gjøre med ellers.

Ganske typisk er det også, ser jeg her også , at de som synes swinging er toppen av lykke, bare drar frem hvor deilig det er akkurat da. Men hva som kan komme siden, det vil de helst ikke tenke på selv engang, tror jeg. De er jo så frie og åpne og føler at swinging er så naturlig, fordi sex er naturlig osv. Har mye erfaring fra dette miljøet og der finnes faktisk folk som nærmest er tvunget inn i det. Parene er ikke så ærlige og åpne når alt kommer til alt. Og når de først har " gått over streken " så føler mange det er ingen vei tilbake. De snakker om at man må være moden og ha høy selvtillit for å swinge seg rundt og det er nok riktig. Men hvor sunt det er i lengden for et forhold, det tror jeg vi kan diskutere.

Anonymous poster hash: 8cf0b...845

Nei det er mer en tillitsøvelse, som forøvrig har rimelig bra bonuser, men som avhenger av at tredjepart forstår rollen sin dersom han eller hun skal bli med flere ganger. Og som Lille-pus påpeker så er det definitivt best med når alle har noe å leke med :). Men jo det er såvisst en vei tilbake, og vi tenner IKKE på swingersklubber eller å ha oss med helt fremmede mennesker. Derfor drar vi med en ekstra kompis eller ei venninne hvis det er noen vi begge liker og da forholdene ligger til rette for det (hvilket det overraskende ofte gjør), og det har gitt en del trivelige frokoster så langt. Men vi liker nå heller ikke å arrangere for mye så de får absolutt ingen tenkepause og det trengs heller ikke :) Nå har vi ikke hatt med noen ekstra på 7-8 mnd, men det er mest fordi de få faste vi har hatt har fått seg kjærester, og vi har ingen i kikkerten vi har noen særlig lyst på. Da får det heller være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Risken er at du kan være "grunnen" hvis det da blir slutt pga sjalusi, uten at det er din feil i det heletatt da damen kan bli sjalu av ulike ting, eller at du kan begynne å like mannen. Ville tenkt meg godt igjennom siden dere er bekjente.

Helt enig her. I tillegg så må du vite at du kan stole på de 100%...kjipt om det kommer ut på en eller annen måte blant venner eller bekjente.... og kanskje ikke så lett å si ifra når en av dem vil forevige seansen med et mobilkamera...kanskje dere kan lage noen regler først for hva som skal skje og ikke skje?

Kunne de vært interessert i at du bare ble med første gang for å se på? Da vil du få en følelse om dette er noe du vil være med på. Og selvfølgelig, det er opphissende for dem begge at noen ser på dem.. Skulle du slappe av nok og syns det er greit kan du ta det et steg videre..... Jeg vet om flere par som har hatt "besøk" med for en første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var det jeg mente. Noen glass bare. Ikke flatfyll:P

Skjønte det. Følte bare for å være litt pirkete.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...