Adelia Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Hei. Reiser til England snart, og lurer på om det lønner seg å ta ut pund på gardermoen (i automat) eller om det lønnes å gå i lokalbank? Må ha pund tilgjengelig ved ankomst.
Corvo Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Hei. Reiser til England snart, og lurer på om det lønner seg å ta ut pund på gardermoen (i automat) eller om det lønnes å gå i lokalbank? Må ha pund tilgjengelig ved ankomst. Vil gjette på at det er billigere å veksle her hjemme. Hvis du f.eks går til forex (eller annen bank som driver hovedsaklig med valuta). Hvis du tar ut i minibank tar de fleste banker jeg kjenner til omtrent samme kurs, pluss et gebyr, PLUSS en fast prosent av totalsummen som tas ut. Hos f.eks Forex betaler du kun kursen.
Adelia Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2014 (endret) Bor dessverre i en liten by, så har ikke mulighet til det. Så må enten til dnb eller Sparebank1. Endret 26. mars 2014 av Adelia
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Var nylig i euro-land, og det dyreste uttaket jeg gjorde, var i avgangshallen på Gardemoen. Selv med gebyr, var det billigere å ta ut penger i minibank i utlandet. Har Danske bank. Anonymous poster hash: 57394...e8c
Adelia Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2014 Var nylig i euro-land, og det dyreste uttaket jeg gjorde, var i avgangshallen på Gardemoen. Selv med gebyr, var det billigere å ta ut penger i minibank i utlandet. Har Danske bank.Anonymous poster hash: 57394...e8c Det er jeg klar over. Har bare tenkt å ta ut en liten sum her siden jeg trenger det ved allerede ankomst i England. Lurte bare hva som lønnes av lokalbank og valutaautomat på Gardermoen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå