Gå til innhold

Får ikke skrudd av stavekontroll


Imax

Anbefalte innlegg

Er drittlei stavekontrollen i Word. Skriver litt engelsk og litt norsk, og den hopper som bare det. Skifter liten i til stor i osv. Makan. Ønsker ikke å bruke den i det hele tatt, og har prøvd å skru av både på filmenyen "verktøy" og på nederst under dokumentet. Har krysset av for "ikke kontroller staving eller gramatikk" Og så gjør den det LIKEVEL.

Er så utrolig lei. :evil:

Hjelp?!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessverre ikke mye hjelp å få av meg, men jeg vil bare si at jeg har AKKURAT samme problemet! Det er kjempeirriterende! Det må da være noen datagenier her som kan hjelpe oss?

Stine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest observatøren

Er dette så vanskelig altså? Går du på verktøy og språk, (angi språk) trykker du på en kommando som heter, "ikke kontroller staving og grammatikk." Nå må det sies at jeg har et ganske nytt word program. Kanksje den muligheten ikke finnes på eldre versjoner? (det vet ikke jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest observatøren

Ah nå så jeg at du som skrev førsteinnlegget har gjort nettopp dette, da kan jeg ikke hjelpe deg. Det funker helt fint for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Du må gjøre disse innstillingen FØR du starter å skrive. Dersom du likevel har begynt å skrive noe kan du merke all tekst før du endrer på innstillingene. Husk også å trykke på "standard..." for at det skal gjelde neste gang du starter Word.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...