TheLibrarian Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 ..og da tenker jeg ikke på de ukene som følger etter selve operasjonen, men noen måneder etter, når sårene har grodd. Jeg ble operert den 6 februar, alt gikk helt greit, med unntak av et lite sykehusopphold pga en blødning. Jeg opplever halsen som mye trangere enn før (dette vises også tydelig på bilder), og det er "vanskelig" å svelge like mye mat som før. Jeg har også veldig mye slim i halsen hver morgen. Er dette normalt? Jeg har vært på ettersjekk av halsen, og kirurgen som opererte meg mente alt var normalt og hadde grodd sammen slik det skulle.
Kvitveis Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Hmm, har ikkje merka noko i ettertid anna enn at det kan gjera litt vondt i arra ved kraftig forkjøling/halsbetennelse. Men er jo ikkje så veldig lenge sidan du blei operert, då. Kanskje det kjem seg etter litt meir tid? Hvis ikkje ville eg ha sjekka det med lege på nytt.. Lukke til
brightness Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Opererte mandlene i 2005 tror jeg det var. Jeg har dessverre dette problemet enda. Halsen føles trangere og mer sensitiv (akkurat som om så og si alt jeg svelger henger litt fast, samt at jeg svelger oftere feil og får faktisk ting oftere fast i halsen). Har snakket med 3 andre som også har dette problemet faktisk. Han ene opererte (uten særlig effekt), så virker som man bare må leve med det helst hvis man ikke ønsker å ta sjansen på en ny operasjon. For min del har jeg blitt mer og mer vant til det (i starten lagde jeg en sånn "hoste"/"harke"-lyd, men klarer fint å spise uten den nå, men litt ubehag er det). Håper det ordner seg for deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå