Gå til innhold

Gir du til veldedighet? (det bør du)

Anbefalte innlegg

Gjest Citronella
Skrevet (endret)

Hvor mange her inne gir fast til veldedige formål?

De fleste som bor i en velferdsstat som flyter over av olje, melk og honning bør gi av sin inntekt.

Selv støtter jeg to utvalgte organisasjoner, har tre fadderbarn, samt sammen med 8 andre støtter og er med på å drive en skole i Asia. Jobber frivillig her i byen, og gir/selger kunst til inntekt for den lokale utgaven av =Oslo.

Hva gjør du?

Endret av Citronella
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ett fadderbarn

Fjernadoptert dyr

5 utvalgte organisasjoner.

Anonymous poster hash: 48f8b...d4d

• Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet

Ett fadderbarn

Fjernadoptert dyr

5 utvalgte organisasjoner.

Anonymous poster hash: 48f8b...d4d

:) Gleder meg å høre.

Gjest Silverstream
Skrevet

Åhh, har lenge gått og tenkt på at jeg burde støtte veldedighet, veldig interesert i å støtte en eller annen dyreorganisasjon. Eneste som hindrer meg er at jeg er kommende student, og har derfor ikke penger til det enda.

Gjest Chloe87
Skrevet

Har et fadderbarn og er medlem i Blå kors og Dyrebeskyttelsen.

Gjest Citronella
Skrevet

Åhh, har lenge gått og tenkt på at jeg burde støtte veldedighet, veldig interesert i å støtte en eller annen dyreorganisasjon. Eneste som hindrer meg er at jeg er kommende student, og har derfor ikke penger til det enda.

Kanskje du kan melde deg som frivillig innenfor dyrebeskyttelsen der du holder til? Det er også en måte å gi på.

• Liker 2
Skrevet

Jeg og samboeren støtter NOAH.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er fremdeles student så jeg har ikke så mye penger å rutte med enda. Men jeg betaler til dyrevernaliansen et par ganger i året, husker ikke hvor ofte de kommer i posten. Jeg får også disse amnesty meldingen som jeg som regel gir til, gir alltid til tv aksjonen, og kjøper som regel asfalt. Utenom dette så gir jeg av og til når jeg har muligheten til det.

AnonymBruker
Skrevet

La nå naturen gå sin gang og ikke finansier overbefolkning. Det kommer det ingenting godt ut av.

Anonymous poster hash: ec662...105
  • Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Nei det gjør jeg ikke for tiden, fordi jeg har hatt økonomiske problemer og er i ferd med å rydde opp i dem. Hadde et fadderbarn tidligere gjennom plan, men når det ble 18 avsluttet jeg det.

Anonymous poster hash: 55a5d...e67

AnonymBruker
Skrevet

Planfadder og Leger uten grenser.

Anonymous poster hash: 34e64...147
Gjest Citronella
Skrevet

La nå naturen gå sin gang og ikke finansier overbefolkning. Det kommer det ingenting godt ut av.

Moroklumpen. Pell deg ut av tråden.

Gjest Silverstream
Skrevet

Få flest folk på skole slik at de kan få seg utdanning og forsørge seg på den måten, istedet for å forsørge seg gjennom ørten barn :)

Skrevet

velstand = lavere fødselsratio.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 51a47...427
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 51a47...427

Eh, jo.

900px-TFR_vs_PPP_2009.svg.png

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gir et fast beløp til Røde Kors, og støtter som regel de fleste innsamlingsaksjoner. Jeg stoler mest på, og støtter derfor oftest, store, veletablerte organisasjoner, selv om det kanskje er litt fordomsfullt av meg.

Anonymous poster hash: 3ed05...c82
Gjest Citronella
Skrevet

Få flest folk på skole slik at de kan få seg utdanning og forsørge seg på den måten, istedet for å forsørge seg gjennom ørten barn :)

Godt poeng! Takk. :)

Skrevet

Donerer forresten kontingent til FpU. Økonomisk liberalisme har gjort mer for verdens fattige enn all veldedighet til sammen.

• Liker 2
Gjest chisandra
Skrevet

Dyrevernalliansen

Leger uten grenser

+++

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...