Gjest Lottemor Skrevet 17. juni 2002 #1 Skrevet 17. juni 2002 Spørsmålet har sikker vært oppe før ,men jeg bare lurer på hva som gjør dere men super kåte....... Noe jeg kan gjøre for å ærte min kjære sammboer??
Mathias Skrevet 17. juni 2002 #2 Skrevet 17. juni 2002 Jo, det er en ting du kan gjøre... finne ut hva HAN tenner på.... Vi er jo alle forskjellige... 3
Kristian (71) Skrevet 17. juni 2002 #3 Skrevet 17. juni 2002 Det beste er å gjøre som Lasse sier, å spørre hva han liker best, men det hjelper deg kanskje ikke så mye akkurat nå. Jeg tror vi gutter også setter veldig pris på å høre hvor glad kjæresten vår er i oss, og ikke minst liker vi å høre om det når dere er kåte jeg gjør i hvert fall det. Hva med å sende han noen tekstmeldinger i løpet av dagen, først en hvor du skriver hvor glad du er i han, så en hvor du forteller hva du kunne ha tenkt deg å gjøre med han om han var hos deg akkurat nå. Og kanskje du skal avslutte med en tredje melding der du skriver at han bare kan glede seg til i kveld, uten å si noe mer. Tipper det er en som vil være litt ukonsentrert på jobben i dag
Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2002 #4 Skrevet 17. juni 2002 La han se deg onanere, det er vel noe som gjør de fleste menn dritkåte. Men det er viktig at du ikke "opptrer" når du gjør det, men at han får følelsen av at du tror du er alene, skjønner?
Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2002 #5 Skrevet 17. juni 2002 Foruten å tenne på at kjæresten min viser at hun er kåt, tenner jeg på å kle av henne for så å oppdage at hun bruker lekre stayups, strømpeholder el.l. Jeg er så heldig at hun selv synes det er spennende og opphissende å shoppe og bruke dette. Vi var i en bursdag lørdag, kjæresten min gikk da i en enkel sort kjole med sorte stayups under. Jeg visste om det og kunne såvidt se konturene der strømpen stopper på låret gjennom kjolen. Virkelig opphissende. Om vinteren bruker hun strømper på jobb nesten hver dag og av en eller annen grunn tenner det meg noe enormt å se henne iført disse. Vi menn er enkle sjeler!!
Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2002 #6 Skrevet 17. juni 2002 Menn er visuelle ! :o Drit i alt det der romantiske greiene som dere kvinner elsker. La han få vite små "frekke" ting. Dersom dere jobber på forskjellige steder, kan du jo sende han en mail om at du har tatt av deg trusa...... Eller du kan gi han beskjed om at han skal ta av seg si ? Eller finn på noe annet lignende. Dessuten tenner jeg på bein, legger og lår. Fine sko og strømper gjør meg gal. Jeg har intrykk av at mange menn er som meg ?! Nå har jeg det: Send han en melding om at du har vært å handlet. Strømper, sko, og noen sex-leker. Fortell han at du vil la han leke med deg/de i kveld. La han vite det i god tid, slik at han kan gå å glede seg.. MEn OBS ! OBS ! Fullfør ! Ikke la planen gå i vasken ! Da har du ødelagt for all framtid. Han vil bli så skuffet at han aldri vil stole på deg igjen. Dersom du starter leken tidlig på dagen, må du på forhånd vite at det er gjennomførbart. (Besøk av svigermor, :evil: mensen o.a. er ingen unnskylding) Forbered deg godt ! Lykke til ! Hilsen en chris, som er kåt av tanken...
Mathias Skrevet 17. juni 2002 #7 Skrevet 17. juni 2002 ...og ikke gjør noe som er HELT ulikt deg, da blir det bare rart, og du vil ikke være komfortabel... Lykke til uansett!
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2002 #8 Skrevet 20. juni 2002 Altfor mange politisk korrekte svar her, så her kommer min liste: - stay-ups! - korte tettsittende skjørt - høye tettsittende støvletter - store pupper - lange ben - langt hår - hotpants i lakk og lær - tettsittende bukser i lakk og PVC - dirty talking - kvinner i 40-årene med overlegen mine, knekorte skjørt og et kåt glimt i øyet - 20-årige jenter med sex i blikket - damer på 30 som veit hva de vil og som vet de er diggbare... listen er LANG!
-zloty Skrevet 20. juni 2002 #9 Skrevet 20. juni 2002 ...Da kjæresten kom sprettende naken inn i dusjen til meg, tok en kosedusj og gav meg en real blowjob i vannspruten. DET var opphissende det!!
Noorgie Skrevet 20. juni 2002 #10 Skrevet 20. juni 2002 Pynt deg, kle deg i en minimal kjole, uten truse, gjerne uten BH, opptre frekt. Forspillet kan som noen har nevnt tidligere være en SMS som sier at du skal pule vettet av ham når han kommer hjem. Når han kommer hjem, så gjør du faktisk det. En kvinne som er skikkelig aktiv under samleiet vil i 9 av 10 tilfeller virke veldig opphissende på menn. Kvinnelige tømmerstokker er skikkelig "turn off". Lykke til!
Pinocchio Skrevet 20. juni 2002 #11 Skrevet 20. juni 2002 Det kom seg mot slutten her. Enig med siste "gjest." Mange polistiske korrekte svar. Svaret hans var rett fra ...."mannen." Helt enig, til og med. Ærlig, hvem ville ikke ha vært det? Menn har generelt langt mer råere ønsker og lyster enn det mesteparten av denne "søte" tråden har vist. Han jeg har nevnt har vist noe av det. Resten vandrer der ute på brosteinen utenfor deg. konklusjon: Vi er menn. Altså er vi stort sett mannelige. Derfor: Liker vi kvinnelighet. Hva er kvinnelighet? Hallo? Du er kvinne, ikke sant? Resten er dialog med han du liker.. (mener jeg)
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #12 Skrevet 14. oktober 2015 Spørsmålet har sikker vært oppe før ,men jeg bare lurer på hva som gjør dere men super kåte....... Noe jeg kan gjøre for å ærte min kjære sammboer?? Jeg tenner på dama plutselig har tatt av trusa under miniskjørtet eller minikjolen plutselig uten jeg har vist om det på forhånd.... hilsen mann 30år Anonymous poster hash: 66309...c53
Gjest Skrevet 14. oktober 2015 #13 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg tenner på dama plutselig har tatt av trusa under miniskjørtet eller minikjolen plutselig uten jeg har vist om det på forhånd.... hilsen mann 30år Anonymous poster hash: 66309...c53 Slike ting gjør oss menn elleville ;-)
Jordbærogfløte Skrevet 14. oktober 2015 #14 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg tenner på dama plutselig har tatt av trusa under miniskjørtet eller minikjolen plutselig uten jeg har vist om det på forhånd.... hilsen mann 30år Anonymous poster hash: 66309...c53 Mmmmmmmm.. Det gjorde jeg med en fyr en gang.. Full tenning.. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #15 Skrevet 14. oktober 2015 Kona mi gjør meg jævlig kåt.Anonymous poster hash: 7a430...990
Mr-nylon Skrevet 15. oktober 2015 #16 Skrevet 15. oktober 2015 Først å fremst må personligheten vere gøyall. og om hun går i nylon så er jeg solgt! 1
BoleGuten Skrevet 15. oktober 2015 #17 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg tenner på dama plutselig har tatt av trusa under miniskjørtet eller minikjolen plutselig uten jeg har vist om det på forhånd.... hilsen mann 30år Anonymous poster hash: 66309...c53 Eg håpar trådstartar har funne svaret sitt i løpet av dei siste 13 åra. 4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #18 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg blir kåt når kona har sexy nattkjole uten truse og oser av kåthet og glede...da er jeg verdens heldigste mann. Anonymous poster hash: e1cbb...9aa
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #19 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg kan ikke noe for det. Men når jeg ser en dame rygger inn på parkingsplassen uten å jokke fram og tilbake..... OooOoOoOoOooo skikkelig turnON for meg! Anonymous poster hash: 5d30c...8b6 2
kukibur Skrevet 16. oktober 2015 #20 Skrevet 16. oktober 2015 Spørsmålet har sikker vært oppe før ,men jeg bare lurer på hva som gjør dere men super kåte....... Noe jeg kan gjøre for å ærte min kjære sammboer?? For meg funker det å bygge opp til noe. Teasing er veldig effektivt. La det være intenst og legg alt av tull og tøys til side.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå