Katrinepia Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Nå nærmer våren og sommeren seg, er det andre naturister her inne som bruker Huk eller Kalvøya og som kunne tenke seg til å gå på stranda sammen når tiden er inne så bare gi lyd
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Ja, men hvorfor er dette spørsmålet postet under "Seksualitet"? Anonymous poster hash: e96f2...466
Katrinepia Skrevet 25. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2014 Var vel litt usikker på hvor å poste spørsmålet, men det hører vel ikke hjemme her nei, om moderator kan flytte så gjør det
Gjest lipgloss Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Tipper TS har skjulte motiver for å være på naturist strand,synd i grunnen:((
Katrinepia Skrevet 25. mars 2014 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2014 barbeint1972, da tar du feil, ville bare høre om vi var flere naturister inne på KG jeg.
Katrinepia Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 26. mars 2014 barbeint1972, da tar du feil, ville bare høre om vi var flere naturister inne på KG jeg.
Gjest lipgloss Skrevet 26. mars 2014 #8 Skrevet 26. mars 2014 barbeint1972, da tar du feil, ville bare høre om vi var flere naturister inne på KG jeg. Ser nå at du er kvinne:) så mistanken min forsvant:))
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #9 Skrevet 26. mars 2014 Ser nå at du er kvinne:) så mistanken min forsvant:)) Ikke min mistanke. Innlegg nr 4 fra en ny bruker er invitasjon til naturiststrand, og rask dobbelposting med benektelse når skjulte motiver blir tillagt bruker, hmmm, hva sier Sherlock? enkel psykologi Watson. Anonymous poster hash: 1e379...b15
Katrinepia Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #10 Skrevet 26. mars 2014 For å kommentere sistnevnte sin paranoia: Skjulte motiver ? som ganske aktiv i naturistmiljøet er dette et normalt spørsmål å stille for meg. Om du ikke har vært på naturiststranda før anbefaler jeg deg å ta deg en tur, du vil bli skuffet mtp. å praktisere disse skjulte motivene du prater om. Forøvrig er jeg godt gift, heterofil, temmelig kjedelig og ikke interessert i noe mere enn hyggelige mennesker å kommunisere med.
Katrinepia Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #11 Skrevet 26. mars 2014 For å kommentere sistnevnte sin paranoia: Skjulte motiver ? som ganske aktiv i naturistmiljøet er dette et normalt spørsmål å stille for meg. Om du ikke har vært på naturiststranda før anbefaler jeg deg å ta deg en tur, du vil bli skuffet mtp. å praktisere disse skjulte motivene du prater om. Forøvrig er jeg godt gift, heterofil, temmelig kjedelig og ikke interessert i noe mere enn hyggelige mennesker å kommunisere med.
Gjest lipgloss Skrevet 26. mars 2014 #12 Skrevet 26. mars 2014 Hva er det med disse dobbel innleggene:)
Katrinepia Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #13 Skrevet 26. mars 2014 Jeg kløner klikker to ganger fordi jeg ikke trodde det kom med første gangen
Lea2 Skrevet 26. mars 2014 #14 Skrevet 26. mars 2014 Selvsagt er naturiststrender bare et skalkeskjul for gangbang og alle naturister tenker kun på sex hele tiden. Akkurat på samme måte som homofile og andre avvikere fra A4ismen
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #15 Skrevet 26. mars 2014 Jeg har aldri vært på et naturiststrand, men har lyst. Har lyst til å utfordre meg selv, og se hva jeg klarer av nakenhet.Min egen nakenhet, mener jeg da. Nysgjerrig på hvordan det føles, hva jeg tenker ,hva jeg gjør. Må bare manne meg opp og komme meg av gårde. Anonymous poster hash: 3f0f1...858
Katrinepia Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #16 Skrevet 26. mars 2014 Selvsagt er naturiststrender bare et skalkeskjul for gangbang og alle naturister tenker kun på sex hele tiden. Akkurat på samme måte som homofile og andre avvikere fra A4ismen Hehe, det har du helt rett i selvsagt ! Det er også viktig å få med at homofile menn har sex med hverandre 24/7 , dagen og natta lang, på bekostning av uviktige ting som mat, søvn, hvile, etc..
Gjest lipgloss Skrevet 26. mars 2014 #17 Skrevet 26. mars 2014 Jeg kløner klikker to ganger fordi jeg ikke trodde det kom med første gangen hihi,fort gjort:)
Katrinepia Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #18 Skrevet 26. mars 2014 Jeg har aldri vært på et naturiststrand, men har lyst. Har lyst til å utfordre meg selv, og se hva jeg klarer av nakenhet.Min egen nakenhet, mener jeg da. Nysgjerrig på hvordan det føles, hva jeg tenker ,hva jeg gjør. Må bare manne meg opp og komme meg av gårde. Anonymous poster hash: 3f0f1...858 Det er bare å hoppe i det, det du vil merke deg er roen, den laidbacke stemningen, og det avslappede forholdet til kropp i forhold til hvordan det er på "tekstilstrender" det eneste du vil angre på er at du ikke har gjort det tidligere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå