Gå til innhold

Jeg blir tent av sjalusi..vanlig?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da tenker jeg ikke på at jeg er sjalu og jævlig mot noen, men etter hvert samlivsbrudd blir jeg sykt kåt og onanerer til tanken på at han er med andre jenter. Jeg liker selvfølgelig ikke det faktum at han er med andre jenter etter samlivsbrudd, er jo lei meg som alle andre, men det er jo sånn for alle. Livet går videre. Men det er tanken på at armene som har holdt rundt meg i mndsvis er rundt en annen jente, at han har sex med en annen jente og i det hele tatt er involvert med en annen som tenner meg sykt. Flere som er sånn?:S Føler meg RAR

Anonymous poster hash: 10fde...08b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner følelsen. har vært der. kan du bli kåt og sjalu mens du er sammen med en mann også?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan bli litt tent av tanken på partner med en annen dame men det hadde ALDRI gått i virkeligheten. Jeg hadde sikkert klippet av alt håret på dama og skaffet meg falske negler så jeg kunne klort henne opp.

Anonymous poster hash: 9909a...375

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan bli litt tent av tanken på partner med en annen dame men det hadde ALDRI gått i virkeligheten. Jeg hadde sikkert klippet av alt håret på dama og skaffet meg falske negler så jeg kunne klort henne opp.

Anonymous poster hash: 9909a...375

Samme her :P

Anonymous poster hash: 6fa6e...f3a

Gjest Coolaid
Skrevet

Man kan fint tenne på tanken om at en kjæreste har sex med en annen. Det betyr ikke at man nødvendigvis skulle ønske det skjedde. Vi mennesker er skrudd sammen på rare måter. Mange av oss tenner på ting som strider mot det som kan virke fornuftig. Noen går videre med sånne tanker og lar kjæresten ha sex med andre mens en selv ikke er tilstede, man tenner altså på tanken om hva som skjer. Blir du kåt av det så er det vel fint? Bruk det til noe positivt :)

Gjest Sereste
Skrevet

Jeg tenner veldig på tanken på at mannen min har sex med en annen dame, og vi har snakket om det mens vi har hatt sex, og da blir jeg veldig opphisset og ekstra kåt. MEN i realiteten hadde jeg ikke likt det, og han er trofast og snill så vet at han heller ikke gjør det. Men fantasi er noe annet enn realitet ;)

Skrevet

Jeg tenner ikke på sjalusi, og blir ikke tent og sjalu på én gang. Kjæresten min og jeg var over 30 da vi møttes og hadde heldigvis vært seksuelt aktive begge to ... litt trist ellers. Jeg kan bli tent av å tenke på henne som tyveåring, naken og kåt i armene på en kjæreste jeg ikke har møtt. Jeg kan også fantasere om trekant eller firkant der jeg får se henne nyte sex med en (ung?) mann hun har lyst på. Men jeg vet ikke helt hvem det skulle være, og fantasiene slår sprekker hvis jeg prøver å knytte den til bestemte ansikter.

Skrevet

Blir overhodet ikke tent av det. Synes sjalusi bare er slitsomt. Tanken på at kjæresten min skulle være med en annen er bare vond.

Heldigvis ikke noe problem med han jeg er med nå :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Kjenner meg fint igjen i dette. Deilig å tenke på eksene som får seg, og nåværendes tidligere historie.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...