la_luz Skrevet 4. juni 2004 #1 Skrevet 4. juni 2004 Hei Skal til London snart tenkte å shoppe sko, vesker, klær men jeg har ikke tenkt til å gå i de vanlige butikk kjedene. Har bodd i Skottland et år og har shoppet ferdig på top shop osv. Noen som vet om noe sted jeg kan gjøre noen kupp? Billig designer klær utsalg ? åpent for alt jeg. Takk for hjelpen
Gjest Butterflygirl Skrevet 4. juni 2004 #2 Skrevet 4. juni 2004 Camden Market har noe veldig unikt klær og tilbehør. Ellers så er jeg usikker. Husker noen butikker, men husker ikk navn.
natasha Skrevet 7. juni 2004 #3 Skrevet 7. juni 2004 Er en stund siden jeg har shoppet i London nå, men husker at det er endel småbutikker i King's Road (ikke så altfor billige utifra hva jeg kan huske). Det eneste Outlet senteret jeg vet om er Bicester Outlet (ca. en times tid nord-vest for London).
Mel-anie Skrevet 8. juni 2004 #4 Skrevet 8. juni 2004 Vært i London flere ganger, og da har jeg som regel shoppa i Bayswater området. Der finner du små, koselige og billige(var ihvertfall) butikker. Reiser selv til London neste helg.
Glitterchick Skrevet 8. juni 2004 #5 Skrevet 8. juni 2004 Neal street har endel små, fine butikker. Men det er noen år siden jeg var der sist...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå