Gå til innhold

Jeg har ett skjegg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ett skjegg (ett kjukt svart hår på haka altså) Fikk det i en alder av 19 da jeg jobba på eldrehjem. Napper det ut selvfølgelig, da jeg ikke har noe ønske om å se ut som de "flotte" damene i Pondus. Noen fler kvinner som "sliter" med dette fenomenet? :)

Anonymous poster hash: 50c6c...1ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hahaha, nei, æsj!

Anonymous poster hash: 79c8d...caf
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at eldrehjemmet du nevnte er en meget viktig opplysning... :fnise:

Håret er der nok for å bli, men om du får flere er umulig å si. Jeg har tre hår under haken som jeg plukker bort ukentlig. Er 31 år, har plukket på disse siden jeg var rundt 20. Husker ikke helt. Men de har ikke blitt flere. Har også fjernet barten siden jeg var 21-22, og den har ikke blitt mørkere eller kraftigere til nå.

Anonymous poster hash: 6e1ac...019
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ett skjegg? Ikke flere altså?

Anonymous poster hash: d29c4...165
  • Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet

Dette hørtes ufattelig slitsomt ut. Og mens du jobbet på gamlehjemmet til og med da gitt! :hug:

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg har ett skjegg (ett kjukt svart hår på haka altså) Fikk det i en alder av 19 da jeg jobba på eldrehjem. Napper det ut selvfølgelig, da jeg ikke har noe ønske om å se ut som de "flotte" damene i Pondus. Noen fler kvinner som "sliter" med dette fenomenet? :)

Du er nok blitt smittet av de gamle.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

jepp! jeg! dvs jeg har TRE. de har kommet sakte over de siste fem årene. er 30.

Mor fikk visst en del slike etter at hun fikk meg (første barn) og fjernet sine med elektrolyse. Så jeg går egentlig bare og venter til samlingen min er stor nok til å få det dekket av staten ;)

Anonymous poster hash: c777a...398

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det nå bare vært ett hår på haka. Det er jo ikke noe problem vel? Selv har jeg fullverdig skjeggvekst så og si under haka, samt kraftig hårvekst på siden av begge kinn. Mørke hår som krøller seg når de blir lange.

Anonymous poster hash: 571a5...623

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...