Gå til innhold

"Hudklumper" på tå-leddene

Fremhevede innlegg

Skrevet

De siste årene har jeg hatt noen rare "hudklumper" på leddene på tærne. Det er kun på storetærne, men det ser veeldig stygt ut. Har prøvd produkter mot liktorn og fotsopp uten virkning, og har prøvd å file/smøre daglig uten noe virkning der heller... Når jeg har filt/smurt de, er de mer rødaktige slik som på bildet, ellers er de mer som sånn "tørr hud" på en måte.. Noen som aner hvordan jeg kan få det bort, eller hva det er??

post-81284-1213153_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du tuller nå, hvis du mener du ikke ser noe på storetærne på det bildet....

Skrevet (endret)

På leddet:)

Endret av EtEllerAnnet
Gjest constance90
Skrevet

Nope. Ingenting som jeg syns er stygt, klumpete eller noe sånt.

Gjest lipgloss
Skrevet

Jeg ser heller ikke noe gale på det bildet,syns du har pene tær jeg:))

Selv bruker jeg den eletriske silky smooth som de reklamerer på tv,kjøpes på apoteket,litt dyr men er helt fantastisk,du får silkemyke føtter overalt:)),men som sagt så føttene dine fine ut på bilde.

Gjest lipgloss
Skrevet

Et lite tips er gjerne og ikke klippe tåneglene på storetærne så langt ned på kantene,heller la dem vokse seg litt lengre,så ungår du inngrodde negler i fremtiden :))

Skrevet

Ser litt antydning til hard hud? Sko som gnisser kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser heller ikke noe gale på det bildet,syns du har pene tær jeg:))

Selv bruker jeg den eletriske silky smooth som de reklamerer på tv,kjøpes på apoteket,litt dyr men er helt fantastisk,du får silkemyke føtter overalt:)),men som sagt så føttene dine fine ut på bilde.

Hvilket produkt er dette?

Anonymous poster hash: 803e4...7d8

Skrevet

Ser ut som hard hud, kanskje du har brukt litt trange sko?

Gjest lipgloss
Skrevet

Hvilket produkt er dette? Anonymous poster hash: 803e4...7d8

Det er scholl sitt produkt det heter velvet smooth,er en eletrisk rulle som du bare fører over hælen eller andre plasser på foten hvor du har hard hud,føttene blir slikeglatte etterpå,jeg bruker og smøre føttene godt inn i krem etter å ha brukt den:))prisen ligger på rund 300kr pluss minus,selges på boots apotek:))

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke ut som du har det men jeg pleier å skjære det bort med kniv, file og smøre med olje etterpå. Funker for noen uker.

Anonymous poster hash: d5555...3b3
Skrevet

Det er trykkpunkter etter for trange sko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...