Gå til innhold

er det uansvarlig av meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Smittefare! Hold dere hjemme for alle andre sin skyld. Bestill mat, raid fryseboks/kjøleskap, bak brød selv og drikk vann eller noe. Ungen kan sikkert ha godt av frisk luft altså, men heller en tur på terassen eller noe enn ut i offentligheten, norovirus smitter superlett, om det er det hun har, og det kan hende de som blir smittet får en kraftigere utgave enn datteren din - evig runddans, så jeg synes det er superegoistisk av deg. Og i tillegg, jeg ville ikke likt å bli drasset ut å tur, blant folk, på butikken, og kjøre bil om jeg hadde spydd hele natten, datteren din har bedre av å slappe av hjemme og bli skikkelig frisk!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun er 5 år så kan hun kanskje være hjemme alene ei lita stund også? Såklart hvis butikken ikke ligger så langt unna og det ikke går så lang tid.

Mine var litt alene hjemme på den alderen der hvis jeg skulle kjapt innom butikken (tok såklart ikke ukeshandling da, men hvis jeg måtte ha melk og brød).

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)

Jeg ser dette er skrevet i går, men jeg mener barnet burde være hjemme. Jeg har en god del erfaring med sykt barn. Litt luft har barnet selvsagt ikke vondt av, men det er fortsatt en smittebærer for andre.

Jeg vil også anbefale deg å alltid ha to matvarer hjemme: Havregryn og knekkebrød. Det er ikke det mest spennende som finnes, men om man alltid har det så har man alltid noe mat. Det er godt i krisesituasjoner, og dette er jo produkter som holder seg gode lenge.

Endret av Mrs. Random Nick
Skrevet

Her tror jeg rett og slett jeg bare hadde bestilt mat + drikke (f.eks. pizza om det ikke finnes så mye utvalg). Til neste gang er det alltid lurt som andre sier, å ha ting liggende. Knekkebrød, hermetikk, pasta, ting i fryseren osv.

God bedring til datteren din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...