AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Datteren min spydde natt til idag. Hun er helt topp i formen nå. Skulle vært på butikken å handla noe mat, vi har ikke bil så da må vi gå i 15min for å komme oss dit. Er det uansvarlig å gjøre dette, eller er deg greit? Har ikke så mye erfaring med barn og spying, det har kun hendt 2-3 ganger på de 5årene barnet mitt er. Anonymous poster hash: 89bd9...303
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Er du alenemor? Hvor nødvendig er det du tenker å kjøpe?Anonymous poster hash: da1a5...5b4
Teriyaki Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Hvis hun er i god form så er det sikkert ikke noe problem.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Min tanke er at det burde gå helt greit, dersom været tillater det. Anonymous poster hash: e041c...c69
Pysa Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Uten bil ville jeg holdt meg hjemme. Selv om hun virker fin nå, kan det å gå i 30 minutter (pluss inne på butikken) bli veldig slitsomt for dere begge. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 Er alenemor ja. Skulle egentlig handle igår, men utsatte det til idag. Mangler det meste av nødvendige ting dvs brød, melk, egg, dysjsåpe etc. Været er kjeme fint, varmt og masse sol. Takk for råd! Anonymous poster hash: dd8b1...2de
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #8 Skrevet 25. mars 2014 Tenkte å ta taxi hjem fra butikken hvertfall, i og med det blir endel tunge varer om jeg skal handle. Anonymous poster hash: dd8b1...2de
Gutt_Buskerud Skrevet 25. mars 2014 #9 Skrevet 25. mars 2014 Er alenemor ja. Skulle egentlig handle igår, men utsatte det til idag. Mangler det meste av nødvendige ting dvs brød, melk, egg, dysjsåpe etc. Været er kjeme fint, varmt og masse sol. Takk for råd!Anonymous poster hash: dd8b1...2de Hva med og få hjelp av noen venner eller familie? Du er sikkert ikke venneløs der du bor. Kanskje noen av dine venner kan sitter barnevakt i den lille timen det tar deg og få handlet, eller noe av dine venner kan handle de tingene du trenger for deg.. 1
Silfen Skrevet 25. mars 2014 #10 Skrevet 25. mars 2014 Du merker jo om barnet har omgangssyke eller ikke. Som oftest. Yngste min hadde en tendens til å spy dann og vann, enten om natten eller om hun var oppkavet, da hun var liten. Vært mange unødvendige dager hjemme fra barnehagen, bare i tilfelle. Så barn er altså ikke alltid syke selv om de spyr, sånn siden du sier hun er i helt fin form. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #11 Skrevet 25. mars 2014 Hva med og få hjelp av noen venner eller familie? Du er sikkert ikke venneløs der du bor. Kanskje noen av dine venner kan sitter barnevakt i den lille timen det tar deg og få handlet, eller noe av dine venner kan handle de tingene du trenger for deg.. Jeg har bare en venn her og hun er på skole nå og jobber til sent på kveld etterpå. Og min mor er syk så hun kan ikke hjelpe :/ jeg har ikke så mangen som kan hjelpe meg i slike situasjoner som dette, så det gjør det litt vanskelig..Anonymous poster hash: dd8b1...2de
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #14 Skrevet 25. mars 2014 Jeg ville tenkt at hvis hun virker frisk og sprek, og har lyst til å gå en tur, er det bare fint å komme seg ut i frisk luft. Anonymous poster hash: cb803...7a9
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #15 Skrevet 25. mars 2014 Tror vi bare tar taxi bort og tilbake. Hun et veldig grei i formen, men er litt trøtt (hun var jo våken store deler av natten, måtte i dysjen flere ganger pga hun spydde på seg selv) så får hellet bare bruke litt ekstra penger på taxi å hellet droppe sjokolade og div unødvendige ting på butikken! Tusen takk for råd alle sammen, setter virkelig pris på det Anonymous poster hash: dd8b1...2de
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #16 Skrevet 25. mars 2014 Tenkte å ta taxi hjem fra butikken hvertfall, i og med det blir endel tunge varer om jeg skal handle.Anonymous poster hash: dd8b1...2de Ser du har løst problemet med å ta taxi frem og tilbake, men ellers kunne du ringt butikken og spurt om de kunne skrevet det opp på bok og pakket ned varene, også spurt taxisjåføren om han kan hente og evt. betale ut varene og bringe de til deg. Hvis du bor på landet vel og merke. Anonymous poster hash: 525b9...224
kaprifolen Skrevet 25. mars 2014 #18 Skrevet 25. mars 2014 Ikke at det hjelper deg akkurat nå, men du burde vurdere å kjøpe deg sykkel og sykkelvogn! Plass til både unge og varer! God bedring til frøkna! 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #19 Skrevet 25. mars 2014 Hva med de som jobber i butikken, og de andre kundene? Skal du eller dere gå ut og spre smitte? Anonymous poster hash: 9e445...384 3
Medusa13 Skrevet 25. mars 2014 #20 Skrevet 25. mars 2014 jeg tror bare ungen hadde hatt godt av litt luft. Så lenge hun ikke har feber
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå