studenten Skrevet 15. september 2014 #261 Del Skrevet 15. september 2014 Uuuuuenig, jeg trenger mer! Men sover mindre fordetom, da! Imorgen skal jeg ikke opp kl seks, yeeeee :D Den sinnebygen begynner å gå over her. Hehehe. Dere får ta en ryddesjau sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 16. september 2014 Forfatter #262 Del Skrevet 16. september 2014 Så flott mage du har! Takk - min lille fotballmage som endrer seg fra dag til dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 16. september 2014 Forfatter #263 Del Skrevet 16. september 2014 Uuuuuenig, jeg trenger mer! Men sover mindre fordetom, da! Imorgen skal jeg ikke opp kl seks, yeeeee :D Den sinnebygen begynner å gå over her. Hehehe. Dere får ta en ryddesjau sammen Da er vi hvertfall to :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 16. september 2014 Forfatter #264 Del Skrevet 16. september 2014 Hei og hå Uppe og ikkje gret. Har traktet kaffe i dag, så nå sitter jeg her med levende lys, en kopp kaffe, NRK P1 på radioen (jaaa...dette er noe nytt som har skjedd etter jeg bikka 30. Syns rolige morgener med NRK P1 trumfer NRK P3....hmmm ). Sola skinner inn gjennom vinduet og jeg har god tid denne morgenen. Skal ikke på jobb før om halvannen til to timer Etter jobb i dag skal jeg til fotbehandling og forming og farge av øyebryn. Aaaah...Det blir såå deeeilig Vesla har vært mye roligere de siste to dagene etter flyttestresset mitt på søndag. Liker det ikke, dumme meg! Jeg er på ingen måte bekymret for om noe er galt, men det føles ikke bra, når noe jeg har gjort, gjør at lille blir mye roligere. Gleder meg til ho blir crazy sprellebolla igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 16. september 2014 Forfatter #265 Del Skrevet 16. september 2014 Dagen for preggers bagatell kontraster...lang deilig morgen, men følte meg spreng, pynta meg med en fin tunika, øredobber og souldiva-hår. Fikk masse komplimenter på jobb. Merket at tunikaen hadde revnet under armen. Dro innom treningssenterjobben for å si hei. Savner! Sjefen (dame) fikk sjokk over hvor store pupper jeg hadde fått (hater de store puppene mine). Fotpleie og napp og farge av bryn, var siste kunde og fikk ekstra tid og ble dullet med i 2 hele timer. Laget god middag, fikk hjem sliten og syk mann. Ser fremgang på oppussing, ser hvor mye som gjenstår, savner sofa! Lufter dyna, vasker sengetøy, har ikke lyst til å legge på nytt. La meg i fosterstilling på gulvet, funka ikke som sofa, fant en kroneis i frysen. Slapper av mens sprellebolla har sukkerkick i magen ♡ Jaaaddddaaa ★☆♡♥ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 17. september 2014 Forfatter #266 Del Skrevet 17. september 2014 Sitter og kikker på magebildene mine, må flire når jeg ser på de første bildene jeg tok, husker jeg syns jeg fikk så fort mage 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 17. september 2014 Forfatter #267 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) .. Endret 19. september 2014 av Løvsol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 17. september 2014 Forfatter #268 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Jeg sitter på kjøkkenet med bena på en stol, telys og igjen NRK P1 på radioen. Nyter en kopp kaffe og tenker på at jeg skal forsøke å bake eplekake i dag. Eller om jeg skal prøve å bære opp noen sekker med klær fra kjelleren og få dem inn i skapet. Vi la oss faktisk klokken ni i går. Mr Løvsol er fortsatt ikke i form, han har så høy arbeidsmoral at det er helt uaktuelt å ta en sovedag hjemme. Så han presser seg på jobb. Passer meg fint med lange netter. Bebis krever tydeligvis sitt inni her I går følte jeg meg så pløsete og stor, begynner å få vann i kroppen og klærne mine begynner å bli trange. Jeg har et håp om at jeg ikke trenger å kjøpe så mye mer klær nå, fordi det er snakk om så kort periode, men jeg merker jo at preggersbuksene jeg kjøpte i uke 12/13 begynner å sitte relativt stramt nå. Gårsdagens redning ble en laaang morgen, lang dusj, souldiva hår, en damete tunika og øredobber, følte meg ganske så fresh. Er ikke veldig dollete av meg, så det er ikke så ofte jeg går i glitter og glam tunikaer. Ble litt lei meg da jeg oppdaget at tunikaen var ødelagt under armene, så den gikk i søpla i går kveld. Fikk fotpleie og fikk nappet og farget øyenbryna mine i går. Fy søren det er deilig å bli dullet med, skulle vært millionær, slik at jeg kunne kostet på meg masse spabehandlinger Neih, jeg får vel pusse tenna, tenkte å prøve meg på den eplekaka. Kanskje invitere svigermor over på eplekakelunch før hun skal ha pianoelever. Håper dere får en fin dag Endret 19. september 2014 av Løvsol 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. september 2014 #269 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Ha en fin dag! Så dumt med den tunikaen. Ikke så lett å finne fine gravidklær altså! Jeg ble møkklei av mine... Og det var ikke så mye som passet på slutten heller. Kjøp deg noen fine klær til barseltida, det lettet humøret hos meg i hvert fall Deilig med fotpleie og sånt da Endret 17. september 2014 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 18. september 2014 Forfatter #270 Del Skrevet 18. september 2014 Våknet med masse vann i kroppen i dag, trolig er det nok bare en reaksjon fra gårsdagens restaurantbesøk. Sikkert litt saltere mat enn jeg er vant med. Jeg googlet nå vann i kroppen og leste at dersom man hadde gått opp mer enn en kilo, burde man gå til kontroll for å sjekke at det ikke var svangerskapsforgiftning på gang. Jeg gikk på vekten, og har gått opp 2,5 kilo siden mandag (!) Valgte å ringe til føden, som anbefalte meg å gå på kontroll hos fastlegen. Hadde heldigvis ingen utslag på noe, alt virket tipp topp. Legen ba meg følge med og dersom jeg fikk mer vann i kroppen og allmennetilstanden min ble dårlig, så skulle jeg ta kontakt med en gang. Helsesekretæren sa mye rare greier, merkelig at de tør å uttale seg. Hun tok en del prøver og snakket om egenerfaringer og la ut om diverse symptomer hun mente jeg hadde. Hun klarte til og med å prestere å si at "de velger nok å sette deg i gang tidlig siden almennetilstanden din er så dårlig". Hahah..hvordan kan hun uttale seg om det, fordi jeg er veldig varm og har fått vann i kroppen? Åjåjåj.. Hun mente nok bare godt med alt Nå skal jeg ta meg en liten powernap, sover så dårlig om nettene, så litt søvn, før noen ærender for mannen. Tenkte å prøve å finne meg et par preggerskjoler, føler meg så stor og pløsete, hadde vært deilig å ha et par fine hverdagsskjoler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 18. september 2014 #271 Del Skrevet 18. september 2014 Godt de sjekke det opp da! Jeg har også fått mye vann i kroppen siden forrige kontroll, og har gått opp mer enn 4 kilo tror jeg, men jeg har ikke sjekka det opp. Har bare gått ut i fra at det er vanlig, da "alle" får vann i kroppen. Får si ifra når jeg skal på kontroll neste uke Hahah, har du så dårlig allmenntilstand du. Akkurat........... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 18. september 2014 Forfatter #272 Del Skrevet 18. september 2014 Godt de sjekke det opp da! Jeg har også fått mye vann i kroppen siden forrige kontroll, og har gått opp mer enn 4 kilo tror jeg, men jeg har ikke sjekka det opp. Har bare gått ut i fra at det er vanlig, da "alle" får vann i kroppen. Får si ifra når jeg skal på kontroll neste uke Hahah, har du så dårlig allmenntilstand du. Akkurat........... :D Tydeligvis ;-) fniiis.. Det var 2,5 kilo opp på tre dager som gjorde utslaget for at jeg tok en telefon til føden. legen sa også at det var vanlig at man vi mer vann i kroppen mot slutten av svangerskapet. Akkurat nå virker de siste åtte ukene uendelig lange!! Jeg er utålmodig og sliten og lei av å ikke kunne gjøre noe uten å føle meg utslitt! Bah! Men men. Lille koser seg inni het, så får tenke på det. Akkurat nå er kroppen min, hennes hus ♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 18. september 2014 #273 Del Skrevet 18. september 2014 Tydeligvis ;-) fniiis.. Det var 2,5 kilo opp på tre dager som gjorde utslaget for at jeg tok en telefon til føden. legen sa også at det var vanlig at man vi mer vann i kroppen mot slutten av svangerskapet. Akkurat nå virker de siste åtte ukene uendelig lange!! Jeg er utålmodig og sliten og lei av å ikke kunne gjøre noe uten å føle meg utslitt! Bah! Men men. Lille koser seg inni het, så får tenke på det. Akkurat nå er kroppen min, hennes hus ♡ Ja, det er klart. Skjønner jo det. Man skal ikke ha høy terskel for å ringe har jeg hørt så! Tror nok de koser seg ja. jeg føler meg lite gravid - det er liksom bare en stor kul i veien. Resten er bare som vanlig. ryggen har jo blitt "bra" igjen og jeg har lite symptomer ellers. Han rører seg mye mindre. Var såå aktiv i går, men i dag har han vært helt stille, og jeg liker ikke det så godt!! Hehe, heldigvis er jeg ikke utålmodig enda! Får vente tre-fire uker før jeg blir det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 19. september 2014 Forfatter #274 Del Skrevet 19. september 2014 Fredag og uke 32+ 0 8 små og laange uker igjen... Jeg er veldig utålmodig om dagen. Bor som sagt i et oppussingsobjekt, det er støvete her, verktøy og materialer over alt. Vi har et ukoselig midlertidig TVrom, med en stor stol og en hagestol med ekstra puter + kjøkken og bad. Nå sitter jeg på en altfor hard kjøkkenstol med ekstra pute, drikker en kopp kaffe og funderer på hva jeg skal gjøre i dag. Skulle så innmari ønske stuen var ferdig, slik at jeg kunne fyrt i peisen, krøllet meg opp i sofaen med et teppe og en god bok. Meeen, den tid kommer e I dag tenkte jeg at jeg skulle prøve å skru sammen IKEAkommoden som skal bli stellekommoden. Hvis det blir for tungt, så tenker jeg at jeg skal bære opp noen av klærne jeg har i kjelleren og få dem i skap. Men, det er denne bæringen da, som jeg ikke skal gjøre, så det spørs om jeg må ta ut en håndfull med klær og gå opp og ned, fremfor å bære opp fulle sekker/esker. Lurte også på om jeg skulle prøve å rusle en rooooolig tur boligfeltet. Men får som sagt vonde kynnere av å gå til postkassa, så det må bli rooooolig Jeg har plutselig lagt merke til at neglene mine har blitt så svake, de knekker i hytt og gevær. Både på tærne og fingrene.. I tillegg har tennene mine blitt litt gulere. hmm... er det vanlig ? Det er ikke noe voldsomme greier, men jeg merker det og liker det ikke. Bebis har vokst seg større nå, merker at jeg blir så innmari mett etter jeg har spist. Føler meg helt stinn og sprengt om dagen. Ordentlig spent på hva jordmor sier på mandag. Jeg får komme i gang med dagen! Ha en fin dag fininger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 19. september 2014 Forfatter #275 Del Skrevet 19. september 2014 Et lite oppdatert magebilde siden det er en ny milepæl i dag :-) 32+ 0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 19. september 2014 #276 Del Skrevet 19. september 2014 Så fin mage hurra for 32 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. september 2014 #277 Del Skrevet 19. september 2014 Kjempefin mage! Gratulerer med 32 uker, og ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 19. september 2014 #278 Del Skrevet 19. september 2014 fiin du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 19. september 2014 Forfatter #279 Del Skrevet 19. september 2014 Så fin mage hurra for 32 uker jaaaaa - 32 uker. Herreguuud.... åtte små og åtte lange uker igjen.... Kjempefin mage! Gratulerer med 32 uker, og ha en fin helg! Takk :-) I dag så den ganske så fin ut, ho ligger bra i dag...fniiiis God helg til deg og dine også fiin du er! Jeg venter på oppdatert mage av deg åsså!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 19. september 2014 #280 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Jeg venter på oppdatert mage av deg åsså!!!! Få ta det på ukesskifte på søndag! Nå har jeg jo blitt sprengt siden sist, så spørs om jeg VIL legge ut noe Endret 19. september 2014 av studenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå