Gjest Kaffekrus Skrevet 25. mars 2014 #21 Skrevet 25. mars 2014 Vet du, det har jeg lenge lurt på. Det er viktig at man respekterer hverandres grenser. Det bør være greit å snakke om fantasier og å spørre partneren om han/hun vil prøve ut forskjellige ting. Det er også viktig at man tåler å få et "nei" uten å begynne å furte/mase/overtale partneren for å få viljen sin.
Gjest Coolaid Skrevet 25. mars 2014 #22 Skrevet 25. mars 2014 Anonymous poster hash: 8dfa2...4b9 Tulling.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #23 Skrevet 25. mars 2014 Tulling. Jøssenavn, ro deg ned mann. Det var en komisk skrivefeil og jeg mente ikke noe vondt med det. Anonymous poster hash: 8dfa2...4b9
Gjest Coolaid Skrevet 25. mars 2014 #24 Skrevet 25. mars 2014 Jeg bruker munnen min til litt av hvert og også til å si i fra om mine meninger. Om du tok mitt innlegg for å være ansvarsfraskrivende og sytete var ikke det som var meningen. Poenget mitt var at når det er snakk om kvinner og analsex er det en selvfølge at det er kuk det er snakk om. Her ser jeg eksempler på at "en finger er sååå deilig" i en manns anal. Anonymous poster hash: 8dfa2...4b9 Det var ikke rettet spesielt mot deg, men generelt en del kvinner som opplever press fra kjærester og som klager i stedet for å si ifra. Ser den at det er så lett å la gutta slippe unna med en finger mens mange vil at kjæresten dems skal pules med pikken eller en dildo..... Vi er vel ikke kommet helt til likestilling når det kommer til analsex - Men det trenger vi ikke heller. Det er mye bedre at man kan stappe inn der bak det som man selv finner hensiktsmessig
Gjest Coolaid Skrevet 25. mars 2014 #25 Skrevet 25. mars 2014 Jøssenavn, ro deg ned mann. Det var en komisk skrivefeil og jeg mente ikke noe vondt med det. Anonymous poster hash: 8dfa2...4b9 Det ble oppfattet som at du var litt vel kjip. Fint du ikke var det
Tidus Skrevet 25. mars 2014 #26 Skrevet 25. mars 2014 Det finnes så mye leker på markedet nå at jeg blir overrasket om det ikke finnes strap-ons som stimulerer klitoris mens hun tar han bakfra. Anonymous poster hash: 8dfa2...4b9 Elendig sammenlikning. Det vil ikke være forskjell på en anal og en hånd for en slik strap-on.
Tidus Skrevet 25. mars 2014 #28 Skrevet 25. mars 2014 Rett fram sagt er hovedårsaken til at menn vil prøve analsex å føle på penis hvordan rumpehullet føles kontra vagina. Det går ikke an å sammenlikne det med at ei jente puler typen sin med strap-on. Når det er sagt, er jeg ikke for å mase om anal dersom hun sier nei.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #29 Skrevet 25. mars 2014 Spennende tema dette... jeg får ofte en finger i rumpa når dama runker/suger meg... helt sykt digg! Orgasmen blir SÅÅÅ mye sterkere og intens... Håper at hun skal foreslå et steg videre snart... være seg buttplug, dildo eller strap-on. Kjenner det sitter litt langt inne å foreslå dette selv for henne... hvordan skal jeg få henne til å begynne å tenke i de baner? Hun veit jo at jeg digger en finger liksom...Anonymous poster hash: a9cd7...75c
Gjest Lille-pus Skrevet 25. mars 2014 #30 Skrevet 25. mars 2014 (endret) Mennesker har, tro det eller ei, ulikt tenningsmønster. Hvor vanskelig skal det egentlig være å forstå. Og å begynne å snakke om å bruke analsex som 'hevn' for en partner som ønsker å ta sin kvinne bak? - give me aå break Det vil jo i samme øyeblikk bety at dersom din partner finner glede i prostatastimulans så vil du ikke engang undersøke om hans tenningsmønster kan tenne deg fordi du ikke tenner på analsex med din anal. I samme øyeblikk kommer følgende logiske slutning: Mas og forsøk på overtalelse av en partner til å gå over sine absolutte grenser hører ingensteds hjemme, enten det er den ene eller den andre som presser på og ikke evner forstå at det andre mennesket ikke har 110% ens tenningsmønster ned i minste detalj. Endret 25. mars 2014 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #31 Skrevet 25. mars 2014 Poenget var vel ikke anal eller ei men at menn også bør være åpne for å prøve når de forventer at dama skal ha den innstillingen til det mesteAnonymous poster hash: b1120...cab 2
Mann 42 Skrevet 25. mars 2014 #32 Skrevet 25. mars 2014 (endret) Det finnes så mye leker på markedet nå at jeg blir overrasket om det ikke finnes strap-ons som stimulerer klitoris mens hun tar han bakfra. Anonymous poster hash: 8dfa2...4b9 Det finnes faktisk flere varianter av dette. Det siste på området er en dobbelt-endet dildo som har en ende som er designet for å settes inn i en kvinnes skjede. Den har form som en krok eller knagg, og på utsiden bøyer den seg oppover, før den går over i en mer konvensjonelt utformet dildo egnet til å penetrere. Når en kvinne setter på seg en slik sak, så vil hun bli ganske kraftig stimulert både innvendig og utvendig, og vil sikkert finne det MEGET behagelig å knulle (f.eks) sin mann analt. Det virker VELDIG sannsynlig at hun skulle kunne få en heftig orgasme, for hennes del av dildoen er ganske dyp og med en utbuling som holder den på plass, og en knudrete side der den ligger an mot mons pubis og skambenet. Hvis man liker sånt, da. Endret 25. mars 2014 av Mann 42
Timza Skrevet 25. mars 2014 #33 Skrevet 25. mars 2014 En finger er neppe så stor som en penis eller en dildo, som (mange) menn gjerne vil penetrere jenta i anus med, for sin egen tilfredsstillelse. Egen tilfredsstillelse? Det finnes da flere jenter som faktisk liker det å bli penetrert i anus, og enkelte jeg har snakket med får faktisk orgasmen sin kjappere på den måten. 1
Gjest Coolaid Skrevet 25. mars 2014 #34 Skrevet 25. mars 2014 Jeg lurer på hvorfor denne diskusjonen oppstod. Er det fordi kvinner vil "ta igjen" på menn som ønsker å penetrere kvinner i toeren eller er det fordi at man oppfordrer til mer eksperimentering bland menn og egen kropp. Hovedinnlegget kan tolkes som begge deler. Bladet Cupido har lenge fremmet også menns seksualitet i de baner vi snakker om her. Og ja, det er en god del fordommer knyttet til menn og analsex blant heterofile. Jeg tror også at en del gutter/menn er i stor grad delaktig for akkurat det.
Gjest Eurodice Skrevet 25. mars 2014 #35 Skrevet 25. mars 2014 Egen tilfredsstillelse? Det finnes da flere jenter som faktisk liker det å bli penetrert i anus, og enkelte jeg har snakket med får faktisk orgasmen sin kjappere på den måten. Selvfølgelig liker sikkert mange jenter det, men kom ikke å si at du er så uegennyttig at du penetrerer jenta i anus for hennes behag først og fremst.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #36 Skrevet 25. mars 2014 Har aldri skjønt hvorfor noen menn liker en finger i rompa under sex?? Hva i alle dager er stimulerende med det? Dømmer ikke altså, bare stusser litt over dette.. Anonymous poster hash: 3e911...008 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #37 Skrevet 25. mars 2014 Har aldri skjønt hvorfor noen menn liker en finger i rompa under sex?? Hva i alle dager er stimulerende med det? Dømmer ikke altså, bare stusser litt over dette.. Anonymous poster hash: 3e911...008 Har du prøvd selv? :-) stimulering av prostata kan være ekstrem nytelse i de rette omgivelser...Anonymous poster hash: a9cd7...75c
Timza Skrevet 25. mars 2014 #38 Skrevet 25. mars 2014 Selvfølgelig liker sikkert mange jenter det, men kom ikke å si at du er så uegennyttig at du penetrerer jenta i anus for hennes behag først og fremst. Man gjør det pga det er en annen følelse. Akkurat som at man slikker jenta for å gi henne en annen følelse enn vanlig penetrering. Håpet er jo selvfølgelig da at jenta liker det selv hun også, at hun da vil prøve for nyskjerrighetens skyld. Liker hun det ikke etter å ha prøvd på en ordentlig og forsvarlig måte, så er det jo greit. Da har man prøvd i hvertfall og kan fokusere på de tingene som en vet er godt for begge parter.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #39 Skrevet 25. mars 2014 Det er like naturstridig for kvinnen og få anus penetrert og menn har erogen sone ved prostataen, så det skal være like deilig for dere som dere mener at det er for oss.Anonymous poster hash: b1120...cab Det er langt mer deilig for menn, kvinner har ikke prostata tross alt. Anonymous poster hash: 6ab1b...96d
solch Skrevet 25. mars 2014 #40 Skrevet 25. mars 2014 Er så glad jeg er en av disse jentene som liker anal minst like mye som vaginal sex. Og ja, analkos går selvsagt begge veier.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå