Gå til innhold

Katten er borte/på vift


Gjest snoopy_93

Anbefalte innlegg

Uff, vet hvordan du har det. Felix, vår store, flotte hannkatt, ble plutselig bort for fem uker siden. Han var kastrert og pleide aldri å være borte mer enn en dag eller to. Etter en uke med venting, roping og leting fikk vi en tlf fra en veterinær. Storepus var blitt påkjørt og var død. Ufattelig trist. Han ble bare seks år. Fortsatt kan jeg vente på ham og håpe at det ikke egentlig var ham som ble påkjørt. Selv om jeg vet innerst inne at det bare er en ønskedrøm. Mannen min dro jo også til veterinæren for å se at det virkelig var han. Trøsten min nå er at jeg i alle fall vet hva som har skjedd. Det er forferdelig å ha det slik som du har det nå, det å ikke vite. Håper du snart får et svar, og selvfølgelig helst av det positive slaget :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snoopy_93

Takk for svar! :)

Jeg tror innerst inne at han er påkjørt. Leste på en Facebook-gruppe at noen hadde funnet en katt et lite stykke unna hjemme som passet beskrivelsen, så jeg dro ned til vetrinærhøgskolen i Oslo, men de kunne ikke gi meg noe svar i resepsjonen så jeg måtte ringe patologen der. Da jeg ringte hadde de ikke fått inn noen død eller levende katt med min beskrivelse - ble glad, for da steg håpet.. Men så har han ikke vist seg enda og da synker håpet litt igjen.

Jeg vil egentlig bare vite om han lever eller faktisk ER død, så kunne jeg fått "ro i sjelen" og ikke frika helt hver gang jeg tror jeg hører mjauing.

Savner lille gullklumpen min :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...