AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Er det sant at menn ikke trenger å være kåte selv om de får ereksjon? Anonymous poster hash: 9c2df...f00
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Nei. Anonymous poster hash: 35e8a...95a 4
Gjest Ironically me Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 Våknet nå - hard som bare det. Litt vondt når jeg ikke er kåt. ...så svaret er ja, men du får spørre noen millioner andre før du gjør deg opp en mening!
Gjest Coolaid Skrevet 25. mars 2014 #10 Skrevet 25. mars 2014 Er det sant at menn ikke trenger å være kåte selv om de får ereksjon? Anonymous poster hash: 9c2df...f00 Ja. Men som blir voldtatt kan få stiv pikk. Det betyr ikke at kåtheten er tilstede. Stiv pikk er en kroppslig reaksjon. Den er selvfølgelig best når den samarbeider med hjernen
kapteinNorge Skrevet 2. april 2014 #11 Skrevet 2. april 2014 F-eks når jeg reiser meg og strekker meg skikkelig etter å ha sittet en stund. Det får fart på blodomløpet i hele kroppen, og en del av dette strømmer da rett til penis som reagerer med å bli stiv.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #12 Skrevet 2. april 2014 Mange damer som har misforstått det der helt... Og dere kaller oss menn for uvitende?! Ja det er sant. Om morgenen når vi våkner å har "morrabrød" er det pga at når penisen er stiv er det for å holde urinen inne. Hver gang jeg har det går den over enten mens jeg pisser (dog uansett hvor vanskelig det er å treffe da min peker nesten rett opp!) Eller når jeg er ferdig. Anonymous poster hash: 43b3d...2fc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå