AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #81 Skrevet 1. april 2014 herren sin ?? Herren din skaper. Anonymous poster hash: f3641...713
Gjest Silverstream Skrevet 1. april 2014 #82 Skrevet 1. april 2014 Det syns jeg ikke nei. Du overlever fint om du ikke spiser en ting du ikke liker. Er ikke det dette handler om. Mennesker trenger ofte flere forsøk på å nyte/like enkelte ting. Dette er helt naturlig og veldig vanlig, så skjønner ikke helt hvorfor du gjør dette vanskeligere enn det er... Jeg kommer ALDRI til å pine meg gjennom noe sånt bare fordi noen synes jeg skal gjøre det hvertfall. Det kan du bare glemme.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #83 Skrevet 1. april 2014 Jeg kommer ALDRI til å pine meg gjennom noe sånt bare fordi noen synes jeg skal gjøre det hvertfall. Det kan du bare glemme. Tenk på hvor deilig det er for han da? Anonymous poster hash: ee8b8...d4b
Gjest Riskjeks Skrevet 1. april 2014 #84 Skrevet 1. april 2014 Tenk på hvor deilig det er for han da? Anonymous poster hash: ee8b8...d4b Jeg hadde aldri kunnet nyte noe jeg visste at kjæresten min hadde det vondt for å gi meg. Håper og tror at det finnes noen menn også som tenker det samme. 1
Gjest Silverstream Skrevet 1. april 2014 #85 Skrevet 1. april 2014 Tenk på hvor deilig det er for han da? Anonymous poster hash: ee8b8...d4b Det DRITER jeg i.
Heeyaa Skrevet 1. april 2014 #86 Skrevet 1. april 2014 Jeg kommer ALDRI til å pine meg gjennom noe sånt bare fordi noen synes jeg skal gjøre det hvertfall. Det kan du bare glemme. Heldigvis er jeg ikke sammen deg da Et forhold er gi og få. 1
Gjest Silverstream Skrevet 1. april 2014 #87 Skrevet 1. april 2014 Heldigvis er jeg ikke sammen deg da Et forhold er gi og få. Ja, er kjempeglad jeg ikke er i forhold med deg, da det høres ut som du ikke kunne godtatt ei jente som ikke ville
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #88 Skrevet 1. april 2014 Jeg hadde aldri kunnet nyte noe jeg visste at kjæresten min hadde det vondt for å gi meg. Håper og tror at det finnes noen menn også som tenker det samme. Det er jo ikke vondt for henne. Det er bare litt ubehagenlig der og da. Til hun venner seg ved det. Anonymous poster hash: ee8b8...d4b
Gjest Riskjeks Skrevet 1. april 2014 #89 Skrevet 1. april 2014 Det er jo ikke vondt for henne. Det er bare litt ubehagenlig der og da. Til hun venner seg ved det. Anonymous poster hash: ee8b8...d4b Er du heterofil mann? I så fall - dette vet du ikke noe om. Jeg har prøvd - det er vondt/ekkelt. Brekningsrefleksen slår inn, man får vanskeligheter med å puste og det føles nedverdigende. Nei takk.
Heeyaa Skrevet 1. april 2014 #90 Skrevet 1. april 2014 Ja, er kjempeglad jeg ikke er i forhold med deg, da det høres ut som du ikke kunne godtatt ei jente som ikke ville Klart jeg kunne. Men syns man kan prøve når det er snakk om en partner man vil dele resten av livet med. Jeg gjør det for min dame.
Gjest Silverstream Skrevet 1. april 2014 #91 Skrevet 1. april 2014 Klart jeg kunne. Men syns man kan prøve når det er snakk om en partner man vil dele resten av livet med. Jeg gjør det for min dame. Man er ikke nødt til noe som helst. Spesielt ikke når det gjelder deepthroating. Men fint at du og dama di liker det da, for meg hadde det vært uaktuelt i et forhold.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #92 Skrevet 1. april 2014 Er du heterofil mann? I så fall - dette vet du ikke noe om. Jeg har prøvd - det er vondt/ekkelt. Brekningsrefleksen slår inn, man får vanskeligheter med å puste og det føles nedverdigende. Nei takk. Som med alt annet, øvelse gjør mester. Alt er uvant første gangen man prøver. Prøv litt mer? Anonymous poster hash: ee8b8...d4b
Heeyaa Skrevet 1. april 2014 #93 Skrevet 1. april 2014 Man er ikke nødt til noe som helst. Spesielt ikke når det gjelder deepthroating. Men fint at du og dama di liker det da, for meg hadde det vært uaktuelt i et forhold. Vet at man ikke er nødt til det. Men syns det er litt latterlig å være så bastant at man nesten ikke kan diskutere normalt en gang. 1
Gjest Silverstream Skrevet 1. april 2014 #94 Skrevet 1. april 2014 Vet at man ikke er nødt til det. Men syns det er litt latterlig å være så bastant at man nesten ikke kan diskutere normalt en gang. Jeg står på mitt jeg, uansett
Heeyaa Skrevet 1. april 2014 #95 Skrevet 1. april 2014 Jeg står på mitt jeg, uansett Fullt klar over det
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #97 Skrevet 1. april 2014 Som med alt annet, øvelse gjør mester. Alt er uvant første gangen man prøver. Prøv litt mer? Anonymous poster hash: ee8b8...d4b Vet at man ikke er nødt til det. Men syns det er litt latterlig å være så bastant at man nesten ikke kan diskutere normalt en gang. Hvorfor ikke bare godta at noen ikke vil. Og å diskutere normalt er det, for dere, å fortsette i det uendelige for å prøve å overbevise noen om at dere har rett? Folk forklarer hvorfor de ikke vil, men det er ikke godt nok for dere. Anonymous poster hash: 3fc7b...f39 1
Heeyaa Skrevet 1. april 2014 #98 Skrevet 1. april 2014 Hvorfor ikke bare godta at noen ikke vil. Og å diskutere normalt er det, for dere, å fortsette i det uendelige for å prøve å overbevise noen om at dere har rett? Folk forklarer hvorfor de ikke vil, men det er ikke godt nok for dere. Det var da voldsomt frøken. Jeg har godtatt det jeg. Og drar heller ikke ut samtalen, jeg svarer på hennes innlegg. Og jeg prøver absolutt ikke å overbevise henne? Hvor har du det fra? Jeg forklarer min mening. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 1. april 2014 #99 Skrevet 1. april 2014 Kvinnen er til for mannens skyld, ikke omvendt.Anonymous poster hash: ee8b8...d4b sorry mac. Det går vegge veier. Står til og med i bibelen
Gjest BettyBoop Skrevet 1. april 2014 #100 Skrevet 1. april 2014 Herren din skaper.Anonymous poster hash: f3641...713 så jeg skal suge pikken til vårherre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå