Gå til innhold

Min sexuale legning ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hele livet mitt har jeg vært hetro. Jeg har likt gutter, og menn i alle aldre! (-3 ,+10). Men nå når jeg ble 18, begynte jeg å tenke på hvor mange av hvert kjønn jeg hadde kysset. Flertallet var langt over på jentenes side. Så tenkte jeg på hvilket kjønn de hadde de jeg hadde nakenbadet med. 7-1 til jentene.

Sånn fortsatte alt av ting jeg har gjort med det andre. Overlegen seier til jentene.

Ikke at det betyr at jeg er homofil. Langt ifra. Jeg begynte å tenke på hvor mye jeg hadde nytet kyssenee og beføingene av jentene. Minst like mye som til guttene!

Så ble jeg skikkelig kjent med ei vennine ( nå min nye bestevenn :D ), og jeg følte det samme som til den gutten jeg var drit forelska i! Så begynte jeg å tenke... Er jeg egentlig Bifil? Det hadde jeg ALDRI trodd om meg selv!? Når jeg tenker meg om er jo en kvinnekroppen mye mer tiltrekkende enn en mannekropp også! Helt ærlig!

Men jeg føler meg ikke sexuelt tiltrekker av jenter. Det er så langt bare gutter jeg har drømt om i forhold til sex, og sexuelle ting.

Men kan jeg være bifil selv om jeg ikke føler noen sexuell-tiltrekning til jenter? Og er det flere som har hadd/ hørt om noen lignende hendelser? Si gjerne noen ting i forhold til deres syn på homofile/bifile :)

Anonymous poster hash: a229d...671

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan også synes kvinnekropper er pene å se på. Men det stopper liksom der. Jeg har ikke lyst til å ha sex med dem. så lenge du ikke er seksuellt tiltrukket av jenter er du nok ikke bifil..

Skrevet

Hva mener du med at du nyter å kysse og bli befølt av jenter hvis du ikke er seksuelt tiltrukket av dem? Det gir ingen mening.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har likt og kysset og bli "pjusket" av jenter like mye som gutter, men kunne ikke ha tenkt meg å ha sex med dem. Føler bare jeg vil være med jentene, og være kjærestens deres, men ikke deres sexualpartner. Kunne aldri ha tenkt meg å ha sex med ei jente, men kunne definitivt ha tenkt meg å bli kjæresten hennes, om det gir noen som helst mening... :P

Skrevet

At du har følelser i alle retninger er helt normalt. :-)

Det kan godt hende at du er bidil selv om du ikke (enda) tenner seksuelt på jenter.

Jeg startet motsatt: ble først tent seksuelt på andre jenter før jeg også ble direkte tiltrukket på andre måter.

Gi det tid, og prøv deg gjerne fram hvis du føler det er riktig. Kanskje utvikler det seg mere, elller kanskje "går det over"

Uansett: lykke til med å utforske dine følelser og ikke vær redd for bi-følelser som måtte komme :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...