Gå til innhold

Jenter med "puffy nipples"

Fremhevede innlegg

Gjest Pheel
Skrevet

Litt sånn er helt normalt og veldig mange som har, spesielt ikke-harde synes det bedre.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei! Det er jo enda værre enn hengejur.

Anonymous poster hash: 0cfe8...e5d
AnonymBruker
Skrevet

Noen av dem var utrolig fine. Er misunnelig!

Anonymous poster hash: 9cb67...764
  • Liker 1
Gjest TheRighteous
Skrevet

girlspuffynipples.tumblr.com/

Anonymous poster hash: a15bb...c20

Syns ikke de på denne siden var fin i det hele tatt hvertfall..

Skrevet

Lurer på hva det er med dere mennesker som er så utrolig opphengt i størrelse på kjønnslepper eller variasjon i brystvorter. Det er naturlige varisjoner.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om disse? Mine ligner på dem. De blir "stive" når jeg feks fryser og liker de egentlig bedre da :P

Anonymous poster hash: 6c3b4...088
AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om disse? Minearrow-10x10.png ligner på dem. De blir "stive" når jeg feks fryser og liker de egentlig bedre da :P

post-44259-0-94027200-1395740047_thumb.j

AnonymBruker
Skrevet

Jenter med puffy nipples er dritdeilig. Spesielt når du suger til også blir de stive og utstående. Kjempedigg! :)

Anonymous poster hash: 10d6a...2ef
AnonymBruker
Skrevet

Bilder til de som ønsket det:-) Vil gjerne ha svar fra menn også. Hvor viktig er egentlig damas brystvorter? Det er vel helheten som teller først og fremst?;-)

post-44259-0-66538300-1395740472_thumb.j

post-44259-0-82319800-1395740711_thumb.j

post-44259-0-66562500-1395741052_thumb.j

post-44259-0-31132300-1395741060_thumb.j

post-44259-0-82700600-1395741065_thumb.j

post-44259-0-23807600-1395741191_thumb.j

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det selv, og har hatt veldig komplekser og dårlig selvtillit pga det i mange år - helt siden jeg fikk bryster faktisk og frem til nå i voksen alder. Klarer virkelig ikke bli komfortabel med det, spesielt når det i fagspråket omtales som "deformerte" bryster.

Men når jeg ser bilder av andre med noe liknende reagerer jeg jo ikke negativt, og synes også noen var veldig fine - så man er kanskje mest kritisk til seg selv enn andre.

Problemet med å ordne den type bryster kirurgisk er at man ikke ender opp med veldig bra resultat i etterkant(synes jeg), og da blir eventuell operasjon ikke noe vits om man aldri klarer bli komfortabel med det(som meg).

Anonymous poster hash: 4a797...9da
AnonymBruker
Skrevet

Men på flere av disse bildene så ser det jo ut som om nipplene rett og slett bare er "myke", slik de er vanligvis når man er kald/kåt. Mens noen står jo rett ut, noe jeg aldri har sett før.

Anonymous poster hash: c1d2f...0f2
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har :/ Jeg hater det :((

Vil gjerne operere en dag jeg får jobb og penger...

Anonymous poster hash: 413b7...8ac

Jeg hadde også slike, men de forandret seg etter amming.

Anonymous poster hash: 622c9...937

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt at bare unge jenter (de som ikke har født) som har slike, og at gutter som har det har veldig komplekser, fordi det er "feminint", så det må jo være positivt for jenter som har det?:)

AnonymBruker
Skrevet

Men på flere av disse bildene så ser det jo ut som om nipplene rett og slett bare er "myke", slik de er vanligvis når man er kald/kåt. Mens noen står jo rett ut, noe jeg aldri har sett før.

Anonymous poster hash: c1d2f...0f2

Tror puffy nipples bare er at de er "myke" som du sier. At de står rett ut (?) har ikke noe med puffy nipples å gjøre, det er bare mangfoldet av brystvorter/brystvorter er forskjellige!

AnonymBruker
Skrevet

Bilder til de som ønsket det:-) Vil gjerne ha svar fra menn også. Hvor viktig er egentlig damas brystvorter? Det er vel helheten som teller først og fremst?;-)

Hva synes dere om de brystene som er postet her? (Innlegg #29) :)

AnonymBruker
Skrevet

Jenter med puffy nipples er dritdeilig. Spesielt når du suger til også blir de stive og utstående. Kjempedigg! :)

Anonymous poster hash: 10d6a...2ef

Tror du det er mange andre menn som også synes det? Haha :)

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt at bare unge jenter (de som ikke har født) som har slike, og at gutter som har det har veldig komplekser, fordi det er "feminint", så det må jo være positivt for jenter som har det? :)

Hvem har sagt at feminint er så bra?

Anonymous poster hash: 452d9...ad6

AnonymBruker
Skrevet

Hvem har sagt at feminint er så bra?

Anonymous poster hash: 452d9...ad6

De fleste gutter liker jenter med feminine trekk :) "Pupper er digg fordi det er feminint/noe ingen (få) gutter har."

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har puffy nipples(men ikke når jeg er kald), og jeg har alltid fått mye skryt av puppene mine. Men de er jo faste og runde også, hvilket egentlig er det viktigste. ;)

Anonymous poster hash: 20c7b...90a
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har puffy nipples(men ikke når jeg er kald), og jeg har alltid fått mye skryt av puppene mine. Men de er jo faste og runde også, hvilket egentlig er det viktigste. ;)

Anonymous poster hash: 20c7b...90a

Ja, formen osv på puppene må være viktigere enn brystvortene. Forøvrig er det mange menn som liker dråpeformede pupper bedre enn helt runde. Men jeg tror vi skal være glade så lenge de ikke henger :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...