AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Overskriften sier det hele, hvordan vet man om man er god i senga? Hvordan vet man at partner er god i senga? Anonymous poster hash: 26dba...094
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Hvis partner er fornøyd vil jeg tro Anonymous poster hash: 5cfca...433 1
Hapa Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 God sex, etter min mening, har å gjøre med mye mer en teknikk. Man kommer langt med kjemi, følelser og gjensidig tenning. Dersom begge i tillegg kommuniserer og vil hverandre godt blir det ofte veldig bra.
Gjest Lille-pus Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 God sex, etter min mening, har å gjøre med mye mer en teknikk. Man kommer langt med kjemi, følelser og gjensidig tenning. Dersom begge i tillegg kommuniserer og vil hverandre godt blir det ofte veldig bra. Meget presist og godt oppsummert. Legg til nysgjerrighet og åpen interesse for din partner, og hiv fordommer og sperrer på dør... så har vi noe. Vær et åpnet interessert og nysgjerrig menneske. Nyt og la deg nyte. Lytt og responder, vær tilstede med kropp og sjel. Det er ingen konkurranse med karakter i stil og innhold, det er menenskelig samvær. Få din partner til å oppleve at h*n er det mennesket du virkelig ønsker er akkurat der, med deg, og ingen andre.
Gjest Gunfreak Skrevet 24. mars 2014 #5 Skrevet 24. mars 2014 Man går til Den internasjonale Sex olympiaden og ser hvor høy score dommerne gir deg.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #7 Skrevet 24. mars 2014 TS: Takk for svar Hvis partner er fornøyd vil jeg tro Anonymous poster hash: 5cfca...433 Ja, enig dette. God sex, etter min mening, har å gjøre med mye mer en teknikk. Man kommer langt med kjemi, følelser og gjensidig tenning. Dersom begge i tillegg kommuniserer og vil hverandre godt blir det ofte veldig bra. Meget presist og godt oppsummert. Legg til nysgjerrighet og åpen interesse for din partner, og hiv fordommer og sperrer på dør... så har vi noe. Vær et åpnet interessert og nysgjerrig menneske. Nyt og la deg nyte. Lytt og responder, vær tilstede med kropp og sjel. Det er ingen konkurranse med karakter i stil og innhold, det er menenskelig samvær. Få din partner til å oppleve at h*n er det mennesket du virkelig ønsker er akkurat der, med deg, og ingen andre. Helt enig. Da har jeg svaret. Anonymous poster hash: 26dba...094
SardintrollReturns Skrevet 24. mars 2014 #8 Skrevet 24. mars 2014 Kjemi er alfa omega. Hjelper ikke om man er verdens mest sexy person om man ikke er "på nett".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå