AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Jeg skal til Karibien om en måneds tid, og på returen må jeg og følget mitt tilbringe 8 timer på flyplasen i Miami. Lurer på om det er mulig å ta en utflukt inn til selve Miami og hvordan det er med toll / immigrantion osv ? Må alle gjennom dette uansett om de skal videre? Anonymous poster hash: 1344a...645
Musaleem Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 (endret) Det blir for stress. Du kan regne med at immigration tar opptil 2-3 timer hvis det er mange fly som kommer inn samtidig (egen erfaring, ja). I rushtiden kan det fort ta sin tid å komme seg vekk fra flyplassen - vanligvis tar det en halvtime. Og så skal du tilbake og bør helst være på flyplassen to timer før avgang for sikkerhetskontroll og alt det der. Håpløst - hadde ikke tatt sjansen på å miste flyet for å få toppen to timer i Miami.Usikker på hvordan det fungerer å få komme inn i USA for to timer sånn, men det burde sikkert gå hvis du fortsatt skulle tenke at det er en god idé. Du må selvfølgelig fortsatt gjennom immigration. Endret 24. mars 2014 av Musaleem
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Immigration må man vel gjennom uansett lengde på oppholdet på amerikansk jord? Såvidt jeg har forstått kommer man ikke inn på et fly til USA uten visum og påfølgende sjekk ved landing-uansett hvor man skal videre. Uten visum man få problemer med å dra til feks Mexico med rutefly, fordi veldig mange ruter innebærer flybytte i USA. Anonymous poster hash: 04f6c...909
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Så vidt jeg har fortstått, så må det søkes om ESTA kun for mellomlanding og man må uansett gjennom immigration selv om det er mellomlanding? Anonymous poster hash: 1344a...645
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå