Gå til innhold

Har du funnet din plass i livet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Stålende fornøyd.

Tatt gode valg.

Endret av Wonders
Skrevet

Neei, det kan jeg ikke si . Ikke akkurat nå :vetikke:

Skrevet

Ja, ville ikke valgt noe annerledes. Verken når det gjelder mann, jobb/utdannelse, venner eller bosted. Kjenner på lykkefølelsen nesten hver dag.

AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper seg men er ikke i mål på langt nær med en del ting føler jeg. Er blitt tryggere og så er det deilig å føle at jeg har et hjem med noen, vært nomade i 10-12 år og det er i grunn fryktelig slitsomt. Skal flytte igjen om en til to måneder da men det går forsåvidt greit, ikke så langt unna og boforholdene blir nok litt bedre så vi gleder oss.

Anonymous poster hash: e954f...669

Skrevet

Ja, stort sett. Er gift med en flott mann, har fått barna vi ønsket oss, tatt høyere utdanning, har fast jobb og et godt sosialt nettverk. Skåret i gleden må være at jeg ble alvorlig syk for noen måneder siden. Kroppen "virker" ikke som før og jeg møter utallige utfordringer i hverdagen i forhold til dette. Lever i håpet om å bli bedre med tiden og gjør det beste utav tilværelsen slik den er nå.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mye bra i mitt liv. Utdannelse og en hyggelig familie. Har flotte venner også. Mitt største skår i gleden er min asberger/adhd far som har påvitket meg mye negativt med rare holdninger og rigide meninger i barndommen. Han er kjempesnill men jeg har skjønt bedre og bedre hvorfor sosiale ting kan være vanskelig for meg. Jeg har antakeligvis arvet mye av dette og sliter med å forstå sosialt samspill hver dag. Ofte velger jeg åvære hjemme enn å sosialisere meg. Ellers har jeg det bra. Flott barn og grei økonomi. Håper framtiden har noe bra til meg.

Anonymous poster hash: 21366...f3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...