AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Noen her som bruker dirty talking når de har sex? Vi prøvde i går kveld, men det gikk ikke akkurat veldig bra. Det endte opp med at vi begge lå og hikstet i latter. Det ble bare kleint og pinlig og til slutt bare komisk Tror vi holder oss til vanlig stønning fremover jeg, hehe. Anonymous poster hash: e2173...7ea
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Bruker det av og til, kan være veldig pirrende synes nå jeg Anonymous poster hash: 7f4d7...bbb Anonymous poster hash: 7f4d7...bbb
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Gjør det bare om jeg har engelsktalende partner, håndterer det ikke på norsk, blir så jævla kleint og keitete. Anonymous poster hash: 34ebf...040 1
Tidus Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 (endret) Jeg er trønder, og det har funket veldig bra på jenter fra alle deler av landet. Samt Sverige. Nå er jeg sammen med ei fransk jente; og engelsk fungerer enda bedre. Men det beste er når hun drar i vei noen gloser på fransk (som like godt kan bety hva som helst). Det høres bare så jævli deilig ut Endret 24. mars 2014 av Tidus 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå