Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Beklager nok et spørsmål om å gjøre en dum TV smart.

Tenkte å kjøpe en Chromecast til min Samsung (serie 6) TV. Har prøvd å få denne til å date min gamle Acer One, men det funker ikke.

Men kan jeg allikevel bruke min slitne og lille Acer One som "fjernkontroll" til TV'n? Har Chrome lastet ned på denne PC'n. Er Windows XP.

Jeg har en bruks-pc, men den vil ikke spille film. Den får hikke av å spille en liten youtube-snutt. Men PC som "fjernkontroll" trenger ikke påvirke TV'n?

Har hatt så mye styr med å koble TV+PC, så er småskeptisk til om dette vil funke.

Anonymous poster hash: db731...895
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glem første spørsmålet. Nytt enkelt spørsmål - om man bruker sin egen iPhone som fjernkontroll, kan man da bruke telefonen til andre ting (så som å ringe med) når man f.eks spiller av en film via Netflix?

Gjest Ingaborga
Skrevet

Glem første spørsmålet. Nytt enkelt spørsmål - om man bruker sin egen iPhone som fjernkontroll, kan man da bruke telefonen til andre ting (så som å ringe med) når man f.eks spiller av en film via Netflix?

Jeg bruker plex, og jeg kan bruke mobilen som jeg vil mens det jeg ser på står på. Mobilen brukes bare som en fjernkontroll mens jeg er inne på programmet jeg styrer med, jeg går bare ut av det så kan jeg bruke mobilen (iphone4) som jeg vil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...