Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ta opp gym som privatist i mai. Hvordan foregår egentlig dette? Noen som vet? Jeg aner ikke hva jeg liksom skal gjøre, og hvordan det blir. Den er muntlig



Anonymous poster hash: e1fdf...f3b
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :) Er det noen flere? Jeg har jo ikke laget et treningsprogram og slikt, siden jeg ikke skal ta teoretisk.



Anonymous poster hash: e1fdf...f3b
AnonymBruker
Skrevet
Det er lurt å lage treningsprogram, for selv om eksamen er "muntlig"er det likevel en teoretisk del, hvor du må lage et treningsprogram, for så å gjennomfore treningsprogrammet du har laget.
Eksasamen i gym syns jeg var helt forferdelig. Å trene mens sensor og eksaminator nøye følger med hvordan du gjennomfører treningsøkten din, var litt pinlig (selv om jeg er godt trent). Var også så uheldig at jeg fikk en ung gymlærer som var svært pirkete og sur. Tenkte hele tiden "søren, hvorfor tok jeg ikke eksamen i gym da det var skriftlig" :grine::fnise:
Men det går nok bra, bare litt kjipt hvordan eksamen gjennomføres, syns jeg.


Anonymous poster hash: 92ddd...d3c
AnonymBruker
Skrevet

Trodde også at eksamen i gym foregikk som andre muntlige eksamener, men dette tok veldig lang tid. Måtte først lage et treningsprogram (husker ikke om vi bruke en halv time eller 45 min. på dette), så gikk vi inn i en sal, hvor vi måtte gjennomføre treningsprogrammet (her brukte vi lang tid, rundt en time) og etterpå var det utspørring - denne delen var som en vanlig muntlig eksamen.



Anonymous poster hash: 92ddd...d3c
AnonymBruker
Skrevet

Herregud så glad jeg er for at jeg rakk å ta eksamen mens den var skriftlig. Dette høres jo helt forferdelig og stressende ut.



Anonymous poster hash: 59f0d...932
AnonymBruker
Skrevet

Herregud så glad jeg er for at jeg rakk å ta eksamen mens den var skriftlig. Dette høres jo helt forferdelig og stressende ut.

Anonymous poster hash: 59f0d...932

Ja, jeg syns det var helt forferdelig. Var heller ikke så gøy at vi, etter å ha gjennomført treningsprogrammet (føltes som det tok en eeevighet), måtte inn på et klasserom og vente til vi skulle ha utspørring (en etter en), så satt vi der da, i flere timer med svette treningsklær, uten å ha mulighet til å skifte.
Fikk ganske dårlig karakter, for meg fungerte det dårlig å gjennomføre en eksamen på denne måten, ble så stresset og følte meg så tåpelig, men kommer ikke til å ta gym som privatist igjen!, får bare ha én skikkelig dårlig karakter i dette faget.

Anonymous poster hash: 92ddd...d3c

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg syns det var helt forferdelig. Var heller ikke så gøy at vi, etter å ha gjennomført treningsprogrammet (føltes som det tok en eeevighet), måtte inn på et klasserom og vente til vi skulle ha utspørring (en etter en), så satt vi der da, i flere timer med svette treningsklær, uten å ha mulighet til å skifte.
Fikk ganske dårlig karakter, for meg fungerte det dårlig å gjennomføre en eksamen på denne måten, ble så stresset og følte meg så tåpelig, men kommer ikke til å ta gym som privatist igjen!, får bare ha én skikkelig dårlig karakter i dette faget.

Anonymous poster hash: 92ddd...d3c

Denne ventingen synes jeg er så urettferdig. På alle mutligeksamener jeg har hatt så har vi ALLTID gått etter alfabetisk rekkefølge, og da er jeg alltid sist. Jeg blir så stressa og psykisk sliten av all denne ventinga at jeg tror jeg faktisk presterer dårligere på eksamen enn jeg ville gjort om jeg var en av de første. Det hadde vært greit om det var en eksamen hvor jeg fikk et fast tidspunkt jeg skulle møte for min egen eksamen, men når alle må møte til samme tid...

Anonymous poster hash: 59f0d...932

  • Liker 1
Gjest Linaria
Skrevet (endret)

Jeg hadde privatiskeksamen i gym skriftlig for to år siden. Er det forandret nå?

wow, jeg ser nå at jeg fikk tatt det skriftlig i siste lita - våren 2012. Muntlig-praktisk høres forferdelig ut.

Endret av Linaria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...