Gå til innhold

Tips til deep throating?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ny partner og han er mye større enn min forrige slik at deep throatingen faktisk har blitt et problem. Jeg vil gjerne suge like lett og lekent som før og håper på litt tips? Hvordan har dere justert ved partnerbytte?

Anonymous poster hash: 626fa...9b6

Videoannonse
Annonse
Gjest Andrea93
Skrevet

Øve, øve, øve. Press deg litt lenger hver gang, i det brekningsfølelsen kommer har nan flere sekunder til gode selv om det ikke føles sånn. Det var hvertfall bare det som skulle til for meg (partner er ca 18-20 cm avhengig av dagsformen). I dag er det lett som bare det, men det krevde et års trening og pushing av refleksen før det ble behagelig for meg :-)

Gjest Heartbeat
Skrevet

Svelg når du kjenner brekningene komme, det hjelper om den er veldig stor.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med pustingen? Er mest det jeg sliter med:s

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med pustingen? Er mest det jeg sliter med:sAnonymous poster hash: 626fa...9b6

Puste?? Det er vel ikke vanlig å puste ved deep troath? Det går hvert fall ikke an her i huset! Ellers å puster du bare ned nesen akkurat når du er høyt oppe nok om det går opp og ned :)(eller ut og inn kanskje)

Jeg pleier å konsentrere meg om å slappe av i halsen/svelget, da kan jeg holde ganske lenge uten å få brekningen, om jeg begynner å brekke meg klarer jeg som oftest å få kontrollen igjen ved å fokusere på å slappe av i halsen! Om dt går for lang tid med brekningen så tar vi en liten pause der jeg bare suger han "normalt". Elsker deep troath! Blir så utrolig våt når han holder meg hardt nede og styrer hodet mitt!

Øv deg med tannbørsten også forresten! Puss så langt bak på tungen du kommer til du brekker deg, konsentrer deg og slapp av og prøv igjen! Så kommer du lenger og lenger bakover

Anonymous poster hash: 100e2...db2

AnonymBruker
Skrevet

Puste?? Det er vel ikke vanlig å puste ved deep troath? Det går hvert fall ikke an her i huset! Ellers å puster du bare ned nesen akkurat når du er høyt oppe nok om det går opp og ned :)(eller ut og inn kanskje)

Jeg pleier å konsentrere meg om å slappe av i halsen/svelget, da kan jeg holde ganske lenge uten å få brekningen, om jeg begynner å brekke meg klarer jeg som oftest å få kontrollen igjen ved å fokusere på å slappe av i halsen! Om dt går for lang tid med brekningen så tar vi en liten pause der jeg bare suger han "normalt". Elsker deep troath! Blir så utrolig våt når han holder meg hardt nede og styrer hodet mitt!

Øv deg med tannbørsten også forresten! Puss så langt bak på tungen du kommer til du brekker deg, konsentrer deg og slapp av og prøv igjen! Så kommer du lenger og lenger bakover

Anonymous poster hash: 100e2...db2

Men da holder du vel ikke på så veldig lenge om gangen? Jeg må i allefall ha luft innimellom litt på toppen. Kan ikke holde på en halv evighet. Skulle ønske jeg klarte lenger.. Men tannbørste går jo helt fint.. Den er jo så tynn! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...