Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen her som har gjort det?

Hvordan er det det hele foregår?

:roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke født i vand, men jeg lå i badekar med vand fram til selve fødslen var i gang med min første det var helt tilbage til 85 jeg var faktisk en af de første som fik prøve det, det var under udvikling dengange så de turde ikke lade en blive i under selv fødslen, dette var en meget hård fødsel jeg havede dengang og det gode ved at være i vand er at det tager trygget på mave og ryg, syntes også at smerterne var mindre end da jeg kom op af vandet, hvis jeg fik tilbud om at gør det igen ville jeg helt klart sige ja tak.

Gjest Anonymous
Skrevet

Lå i badekar i 7 timer av fødselsforløpet og ville føde i vann, men fikk ikke siden fosterlyden ble så svak. Må si at de 7 timene var rett og slett deilige, men det sies at fødselen blir dratt ut når man ligger i badekar. Det ville jeg sjekket først :wink:

Gjest agurk
Skrevet

Jeg kom på føden etter å ha godt seks timer hjemme. da hadde det ikke skjedd en ting. ingen modning, ingen åpning. Gikk en time til på føden uten at noe skjedde. Jordmora putta meg i badekaret og vips, på en halvtime 10cm! Er den hardeste halvtimen i midt liv, men jeg slappa totalt av og ingen merket at jeg hadde rier engang! Så jeg kan ikke annet enn å anbefale badekar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...