Gå til innhold

Dere som er i et forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, men hadde aldri spilt på det. Merker det kommer mer når det er usikkerhet i forholdet, men hadde aldri kunne vært utro. Er man i et forhold, så er man i et forhold.



Anonymous poster hash: c39c5...9a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Nei, og jeg håper ikke kjæresten min gjør det heller. Er jo en grunn til at det kalles forhold, er det ikke? Fordi det er den personen man elsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og jeg håper ikke kjæresten min gjør det heller. Er jo en grunn til at det kalles forhold, er det ikke? Fordi det er den personen man elsker.

Enig :)

Anonymous poster hash: 3b7bb...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ofte. forlovet mann 29



Anonymous poster hash: 5b2a3...47f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ofte. forlovet mann 29

Anonymous poster hash: 5b2a3...47f

Noen spesiell grunn?

Anonymous poster hash: 3b7bb...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen spesiell grunn?

Anonymous poster hash: 3b7bb...8a2

Klarer ikke tanken på kun en kvinne resten av livet.

Anonymous poster hash: 5b2a3...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke tanken på kun en kvinne resten av livet.

Anonymous poster hash: 5b2a3...47f

Så hvorfor er du forlovet...?

Anonymous poster hash: 3b7bb...8a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvorfor er du forlovet...?

Anonymous poster hash: 3b7bb...8a2

Herregud, fordi jeg syns det er viktigere ting i livet enn bare sex.

Anonymous poster hash: 5b2a3...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke tanken på kun en kvinne resten av livet.

Anonymous poster hash: 5b2a3...47f

Da har du bare ikke funnet den rette. Jeg og typen var sammen som ung. Hadde flere forhold etter det ble slutt, men alt vi kunne tenke på og fantasere om var hverandre. Så møttes vi igjen og har vært sammen i flere år. Å fantasere om andre er ikke nødvendig om man har den rette.

Anonymous poster hash: abff6...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, fordi jeg syns det er viktigere ting i livet enn bare sex.

Anonymous poster hash: 5b2a3...47f

Tanken på kun en kvinne resten av livet er ikke nok, men du skal gifte deg med denne ene kvinnen, som da vil være den eneste kvinnen du har resten av livet? Logic-fail.

Anonymous poster hash: 3b7bb...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken på kun en kvinne resten av livet er ikke nok, men du skal gifte deg med denne ene kvinnen, som da vil være den eneste kvinnen du har resten av livet? Logic-fail.

Anonymous poster hash: 3b7bb...8a2

jeg er sammen med henne av andre grunner enn seksuelle. jeg er ikkeså overfladisk som deg.

Anonymous poster hash: 5b2a3...47f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du bare ikke funnet den rette. Jeg og typen var sammen som ung. Hadde flere forhold etter det ble slutt, men alt vi kunne tenke på og fantasere om var hverandre. Så møttes vi igjen og har vært sammen i flere år. Å fantasere om andre er ikke nødvendig om man har den rette. Anonymous poster hash: abff6...b07

Slike uttalelser bidrar bare til å skape fullstendig urealistiske forventninger. Dersom vi skal tro at en ti sekunders tanke om et tilfeldig menneske som går forbi på gaten betyr at vi ikke er sammen med "den rette" kan vi like gjerne mure oss selv inne i tårn og vente på å bli reddet av riddere og prinsesser.
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slike uttalelser bidrar bare til å skape fullstendig urealistiske forventninger. Dersom vi skal tro at en ti sekunders tanke om et tilfeldig menneske som går forbi på gaten betyr at vi ikke er sammen med "den rette" kan vi like gjerne mure oss selv inne i tårn og vente på å bli reddet av riddere og prinsesser.

Jeg mente fantasere på den måten at man tenker på noen andre når man runker eller har sex med sin partner.

Anonymous poster hash: abff6...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente fantasere på den måten at man tenker på noen andre når man runker eller har sex med sin partner. Anonymous poster hash: abff6...b07

Tja, hvis man fantaserer om en annen hver gang man har sex med partneren er jeg enig i at det er noe galt et eller annet sted.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hedra

Nei jeg fantaserer ikke om noen andre. Kan jeg se andre er attraktive? Ja

Kan jeg bli tent av andre? Ja

Men for meg blir det en stor forskjell på det og å aktivt fantasere om å ha sex med andre.

Kan fint forstå at andre ikke synes det er no galt, forstår også de som ikke synes det er galt å leve i et åpent forhold.

Men for meg blir det feil.

Anonymous poster hash: ca2d7...2d4

Du formulerte det jeg selv mener så bra, så jeg henger meg på deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoccerPlayer

Nei aldri, men har hatt trekant. Da var kjæresten min med så klart. Men kunne aldri gjort eller fantasert noe om noen andre uten at kjæresten er med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det aldri før. Nå vil han nesten aldri ha sex og jeg har en kompis jeg har pult litt med før som gir meg mye mer oppmerksomhet enn typen for tida. Drømmer og tenker og vurderer å dra på besøk til han, er så sinnssyk kåt hele tiden og typen er aldri det. Elsker typen min og vi har det perfekt sammen, men jeg er bare 19 år og skal kunne ha sex flere ganger om dagen omså. Hadde aldri lyst på noen andre før når vi hadde sex jevnlig, og trengte ikke oppmerksomheten fra andre steder. Har ikke litt lyst til å slå opp med typen, men jeg er ikke et så dårlig menneske at jeg er utro heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...