Gå til innhold

Frisøren trakk seg...

Anbefalte innlegg

Gjest Lompa
Skrevet

Opplevde noe helt utrolig i går. Jeg hadde avtale med en frisørsalong om pynting til bryllupet. Første gangen jeg var der, var alt bare fryd og gammen og det skulle ikke være noe problem verken med sminke eller å sette opp håret mitt. Mange frisører har vært skeptiske, for ikke å si motvillige til å sette opp mitt hår, som rekker til rumpa og er superglatt og ganske gjenstridig overfor alle forsøk på å kontrollere det.

Men disse mente altså at neida, "no problemo". Det var ikke engang noe snakk om at det hadde vært så mye enklere hvis jeg klippet meg,slik som hos x antall andre jeg har vært innom. Jeg har vært hos dem flere ganger og pratet litt saiden, vist frem bilder av oppsett jeg har sett og sånt, slik de ba om.

Det var en mann som skulle ta oppsettet, og for hver gang jeg har vært der, har han stått og dratt i håret mitt og grublet og sett mer og mer nervøs ut.

Så, i går ettermiddag ringte han og sa at han trodde nok ikke han junne påta seg den jobben likevel. Det er ingen andre som kunne være der og hjelpe ham den dagen, og han hadde aldri satt opp et så langt hår før, så ....Om jeg kanskje skulle prøve noen andre....

Jeg fikk sjokk, jeg trodde ikke det var mulig!Å backe ut når de først var så skråsikre på at dette skulle gå sååå greit!og så trekker de seg nå!

Riktignok har jeg fortsatt plenty av tid og har allerede, etter anbefaling, vært og snakket med en annen frisør, som jeg har stor tro på.

Men at det går an da!? :o

Det er jo mildest talt dårlig reklame, og ekstremt lite kreativitet og vilje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt man er ute og får ordnet i god tid er en god ting!

Så utrolig dårlig gjort da..... :-?

Skrevet

Dette er dårlig reklame ja!!

Skikkelig dumt at de trakk seg, men enda godt at du er ute i god tid!

Hadde vært litt verre hvis de hadde trukket seg 1-2 uker før den store dagen!

Lykke til i jakten på en frisør! Håper du finner en som setter opp håret akkurat slik du vil ha det, og at du blir fornøyd! :)

Skrevet
Det er ingen andre som kunne være der og hjelpe ham den dagen, og han hadde aldri satt opp et så langt hår før, så ....Om jeg kanskje skulle prøve noen andre....

Men er det ikke da mest ærlig å si ifra nå?

m

Skrevet

Det samme skjedde med meg rett etter jul (bryllup i februar). Skulle bekrefte prøvetimen min der jeg hadde bestilt frisør, da de sier at ingen med den kompetansen er på jobb på bryllupsdagen min :-( (Hadde bestilt allerede tidlig på høsten i forveien)

men; de kunne godt sette opp håret til forloveren min, hvilket klokkeslett ville hun være der? :o Fatter ikke at de torte å spørre engang

Det hører med til historien at jeg neste dag tok en runde til andre frisører i nærheten og la frem problemet. Fikk hjelp av en kjemeflink frisør, og kunne ikke vært mer fornøyd med håret den dagen :brunette:

:bryllup:

Gjest Lompa
Skrevet

Joda, men litt rart når de først sa at dette skulle gå så greit så, og at de skulle hente inn som kunne sminke, og de skulle til og med ha nok folk der til at de kunne stelle håret til moren min samtidig......

Skrevet

ok, da høres det mer ut som utfeiging...

kjipern!

m

Gjest Lompa
Skrevet

Var nettopp det jeg mente og. Mamma ville nesten ikke tro meg da jeg fortalte det. Er jo ikke særlig reklame for den frisørkjeden,da.

Skrevet

Det er jo utrolig dumt gjort da :o og de kunne da ha flere folk på jobb denne dagen slik at de kunne hale i land denne brudepyntingen og kanskje til og med godt rykte :wink:

Gjest Lompa
Skrevet

Det er flere som har erfart den slags ja.....Helt patetisk, synes jeg.

Tilfellet hos jomfru74 var jo TOTALT på trynet da. Når det var avtalt SÅ lang tid i forveien og de presterer å si at de kan godt sette opp håret til forloveren hennes....???!Jeeeezzzz! :klaske:

Neida, han fyren var ikke vant med så langt hår, men første gang jeg snakket med de, sa de at selv om han aldri hadde vært borti SÅ langt hår før, så var jo dette bare en spennende utfordring og flott erfaring.... :roll:

Blir litt forbannet og oppgitt, men samtidig lattermild...

Skrevet

Du får se på det som at du heller ble glad de sa ifra nå.... Kanskje du ikke hadde sett ut om han allikevel hadde forsøkt seg på jobben :wink:

Gjest Lompa
Skrevet

:o

O skrekk...Komme dit ned på dagen og oppdage at frisøren var totalt inkompetent...?! Ja,da kan du tru det hadde blitt haraball på Egertorget en lørdags formiddag.... :ler: Med den tålmodigheten jeg er blitt velsignet med!

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet du hva, jeg har opplevd noe lignende. Nesten ihvertfall.

Da jeg først var innom frisørsalongen jeg kunne tenke meg å bruke, var det mye styr og damen i kassa visste ikke om jeg kunne bestille da, for det var ikke klart hvem som hadde ferie når.

Det var jo greit, jeg skjønner jo også at ferieplanene for august ikke er klare i mars/april. Men jeg fikk beskjed om at frisøren skulle ringe meg. Jeg hørte ingenting, men da jeg ringte en stund senere fikk jeg beskjed om at alt var i orden.

I forrige uke skulle jeg klippe meg og bestilte time hos bryllupsfrisøren min. Hun var utrolig flink og hyggelig. Helt til vi fant ut at hun faktisk har ferie på bryllupsdagen min. Likevel hadde en kollega av henne satt henne opp til å pynte meg den dagen.

De skulle finne en annen frisør som både kunne sette opp hår og sminke meg den dagen og ringe meg. Jeg har ikke hørt noe, så nå gidder jeg ikke mer.

Jeg har bestilt time hos en annen. Sånt rot!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...