Gå til innhold

Drømmekvinnen...


83`

Anbefalte innlegg

Noen som såg finalen i Drømmekvinnen på TVN i går??

Fy søren, jeg vart så lei meg for han som måtte ryke! :(

Han var bare SÅ snill, god og morsom! -Og fortsatt like god etter at han ble sendt hjem.,. Måtte mesten gråte jeg. Er så typisk at de "pene" gutta alltid blir valgt! Selv om man liker personligheten til en annen bedre, så er det han med utseendet som alltid trekker det lengste strået!

Syntes han virket som en doddete fisefin gutt, han der Jason. Hva synest dere? Tenk for en perfekt slutt om bare hun hadde valgt han andre! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, jeg så avslutningen, men jeg visste allerede hvordan det gikk.

Men det positive er at Adam skal være med på en ny produksjon og der finne seg ei jente. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir jo tiltrukket av en "pakke"...og alt skal jo stemme. Syntes ikke det var så rart at hun valgte som hun gjorde.

Holder ikke å bare like personligheten til noen. Bør jo helst være fysisk tiltrekning der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysisk tiltrekning er viktig ja, men alikevell ble jeg skikkelig lei meg i går! Snille Adam, likte han jeg! Selv om jeg visste hvordan det kom til å gå så ble jeg nesten litt sint der jeg satt i sofakroken min! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frigg

Bodde (bor) ikke Jason hjemme hos foreldrene sine?

(Jada, han går på skole, men likevel...)

Og så lurte jeg på om det er noen som vet om Melana og Jason fremdeles er sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Jaja, kan jo ikke ha vært så hett mellom de da, for som jeg har forstått så ble det slutt mellom de på turen dit de skulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble (tåpelig nok) oppriktig lei meg i går jeg!!! :-(

Jeg ser også at Jason er penere og hadde mye sterkere selvtillitt når det gjaldt damer, men se på alt Adam hadde klart for seg selv!! Hun møtte venner av ham som var rundt ham og ville ta del i hans glede, han har bygget seg opp økonomisk til å væren suksessrik mann så tidlig, han er selvstendig, romantisk, får henne til å smile HVER gang de er sammen.

De hadde jo kjemi, ihvertfall før Jason kom inn i bildet!!

Og dersom hun hadde sett langsiktig og realistisk, så visste ihvertfall jeg av meg selv at det hun hadde med adam var slik hun kunne regne med å ha det fremover om hun satset på ham!

Det hun hadde med Jason VILLE endret seg når selv første-romansen roet seg og hverdagen kom tilbake!!

Nei, jeg hadde ikke vært i tvil om hvem jeg hadde valgt, og hun har jo sagt at hun har følelser for Adam også, men at hun trodde han hadde sterkere følelser for henne foreløpig. Men er det så unormalt da?

Artig å høre at Adam skal inn i ny serie og finne dame!! :)

Han virket som en flott fyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nesten sikker på at det ble Adam, han er jo så søt og goo'!

Jason var bare dust jo :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nesten sikker på at det ble Adam, han er jo så søt og goo'!

Jason var bare dust jo :-x

:enig_animasjon:

Dustekjærring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: så litt jeg også. Joda Adam var koselig, men han skuffet meg da han slengte drit om kusina, det hun så på skjult kamera. Det som irriterer meg litt er at Adam har litt for dårlig selvtillit og det påvirker hans atferd, derfor kan han slenge litt drit om andre for å virke som "en av gutta".

Jason var jo en lekkerbisk, visuelt sett, men så ikke mye til hans personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady-M

Synes også det var trist at Adam måtte dra. Liker å se at noen blir lei seg...ble litt våt i øynene.

Men er det jo trist for den som må gå, uansett om man er pen eller ikke.

Jason var vel ikke dust, synes han virket snill jeg. Men fikk kanskje ikke vist så mye av seg selv.

Tror ikke Adam vil få noen problemer med å få seg en jente etter dette. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Var det så rart at en pen (amerikansk) jente som dette skulle velge den peneste gutten da? De ser mye bedre ut sammen, og bare tenk på alle komplimentene de vil få som et par. Pene barn vil de nok også få. Mange pene venner også. Like barn leker best - som regel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adam var helt herlig og jeg kan fortsatt ikke tro at hun valgte Jason fremfor ham. Syns så synd på Adam..

Gleder meg til å se Adam i ny tv-serie da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som såg finalen i Drømmekvinnen på TVN i går??

Fy søren, jeg vart så lei meg for han som måtte ryke! :(

Han var bare SÅ snill, god og morsom! -Og fortsatt like god etter at han ble sendt hjem.,. Måtte mesten gråte jeg. Er så typisk at de "pene" gutta alltid blir valgt! Selv om man liker personligheten til en annen bedre, så er det han med utseendet som alltid trekker det lengste strået!

Syntes han virket som en doddete fisefin gutt, han der Jason. Hva synest dere? Tenk for en perfekt slutt om bare hun hadde valgt han andre! :-(

Helt enig med deg! Ble skikkelig irritert når hun valgte Jason (jada, hennes valg, men han var teit)... Man så jo at det kom til å ryke ganske fort da, noe det visstnok gjorde like etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det så rart at en pen (amerikansk) jente som dette skulle velge den peneste gutten da? De ser mye bedre ut sammen' date=' og bare tenk på alle komplimentene de vil få som et par. Pene barn vil de nok også få. Mange pene venner også. Like barn leker best - som regel.[/quote']

DUMME pene, amerikanske jenter!!! :-? såh!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De som tar sjansen på å se hjemmesiden til serien Adam er med på og som ikke gjør noe av å vite hvordan det gikk, kan se her:

http://www.nbc.com/nbc/Average_Joe:_Adam_Returns/

De andre som håper/tror/vet at TVNorge kommer til å sende dette og som ikke vil vite resultratet, må holde seg unna. :ler:

Har også lest at det er slutt mellom Melana og Jason, men hvor sikre kildene er er jo aldri godt å si. Et sted stod det at de gjorde det slutt på flyet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er en spoiler! Tipper TvNorge kommer til å sende den :wink:

Sånn da, teksten er rettet opp litt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...