Gå til innhold

Hva er dine kroppsmål?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

172 cm

94-84-117

Pære deluxe

Endret av Dermika
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

170cm, 64kg

96-80-90

Anonymous poster hash: d0c1d...ad4
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

180 cm.
95-80-105

Anonymous poster hash: cd2af...e21
AnonymBruker
Skrevet

157 cm.

Bryst/midje/hofter. 68 - 51 - 85

Anonymous poster hash: ce66d...077
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

177 cm.

94 - 69 - 99

Anonymous poster hash: 0af1a...d00
Gjest Riskjeks
Skrevet

173 cm.

81 - 62 - 88.

Veier 62 kg.

Synes mange er imponerende formfulle til å ha så lav vekt, jeg!

AnonymBruker
Skrevet

170cm, 64kg

96-80-90

173 cm.

81 - 62 - 88.

Veier 62 kg.

Synes mange er imponerende formfulle til å ha så lav vekt, jeg!

Meg over der. Jeg synes også jeg er veldig "formfull" mtp høyde og vekt:\ Selv om du er litt høyere enn meg så er jo forskjellen på meg og deg kjempestor. Skal være normalvektig mtp. BMI, men magemålet mitt er jo helt... ja. Og er ikke slank ellers heller. Kan ikke skjønne det, skulle tro jeg hadde kronisk lite muskelmasse eller noe :(

Gjest Riskjeks
Skrevet

Meg over der. Jeg synes også jeg er veldig "formfull" mtp høyde og vekt:\ Selv om du er litt høyere enn meg så er jo forskjellen på meg og deg kjempestor. Skal være normalvektig mtp. BMI, men magemålet mitt er jo helt... ja. Og er ikke slank ellers heller. Kan ikke skjønne det, skulle tro jeg hadde kronisk lite muskelmasse eller noe :(

Det var absolutt ikke ment som kritikk altså. Var vel heller det at jeg var imponert over hvor store pupper folk hadde :fnise:

Du har jo helt normale mål, i tillegg til normal vekt.

AnonymBruker
Skrevet

163cm, 82-66-91

Anonymous poster hash: 19298...709
AnonymBruker
Skrevet

163cm, 82-66-91

Skjønner ikke helt midjemålet mitt i forhold til andre, magen min er jo helt flat og jeg veier sånn 50kg... men likevel er ikke midjen min så smal? Skjønner ikke:S

Gjest Riskjeks
Skrevet

Skjønner ikke helt midjemålet mitt i forhold til andre, magen min er jo helt flat og jeg veier sånn 50kg... men likevel er ikke midjen min så smal? Skjønner ikke:S

66 cm er da smal midje.

Kvinner bør være under 88, helst under 80 cm rundt midjen, du ligger godt under og har absolutt ingenting å bekymre deg for.

AnonymBruker
Skrevet

171 cm, 77-63-84

52 kg

Anonymous poster hash: e8bf2...cb1

AnonymBruker
Skrevet

Det var absolutt ikke ment som kritikk altså. Var vel heller det at jeg var imponert over hvor store pupper folk hadde :fnise:

Du har jo helt normale mål, i tillegg til normal vekt.

Nei, tok det ikke som kritikk heller, så ingen fare:) Jeg bare stusser sånn over at jeg er så stor når jeg sammenligner meg med folk på samme høyde og vekt. Og hos meg ligger store pupper til familien :dry:

AnonymBruker
Skrevet

112

95

116

Jobber med saken..

Anonymous poster hash: 71567...547

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at jeg har litt å gå på. Jeg måler bare midjen. Etter å ha slanket meg 6 kg, har den minket fra 81 cm til 71.5.

Jeg var mektig imponert over meg selv, og trodde ikke midjen kunne bli smalere. Men når jeg ser på flertallet her, kan den visst det.

Jeg får legge til at tidligere har midjen min aldri vært under 74 som voksen. Stort sett har den ligget på rundt 80. Noe som ikke er bra, siden jeg hadde veldig epleform.

Anonymous poster hash: 6b98c...960

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at jeg har litt å gå på. Jeg måler bare midjen. Etter å ha slanket meg 6 kg, har den minket fra 81 cm til 71.5.

Jeg var mektig imponert over meg selv, og trodde ikke midjen kunne bli smalere. Men når jeg ser på flertallet her, kan den visst det.

Jeg får legge til at tidligere har midjen min aldri vært under 74 som voksen. Stort sett har den ligget på rundt 80. Noe som ikke er bra, siden jeg hadde veldig epleform.

Jeg tror det kommer litt an på kroppsformen til folk generelt, noen kan være korte i livet, andre kan være lengre- og da sikkert også kan de være smalere. Jeg har typisk kort i livet og lange bein, og for meg som er på 75 cm i livet- jeg kan kanskje sulte meg til å bli 66 cm, men når ribbeina mine NÅ stikker ut og frem, ved 75 cm, så vil ikke ikke det bli noe PENT med 66 cm rundt. Jeg veier og 55 kg og er 170 høy og kan ikke gå mer særlig mer ned i vekt synes jeg. Jeg er 40 år.

Anonymous poster hash: 2a056...855

AnonymBruker
Skrevet

Hva defineres egentlig som midje? Navlehøyde eller der man svinger mest inn på siden? Jeg har liksom litt innsving i sidene, men magen er ikke akkurat flat, og går mest utover/"framover" ca i navlehøyde. (Jeg er overvektig nå da, men magen har alltid gått litt ut/fram ved navlen, også for 20 kg siden.) Trinny og Susannah går etter innsvingen, så vidt jeg har sett, mens en del av måleskjemaene for klær tar utgangspunkt i navlen eller litt over.

Anonymous poster hash: 9221e...e2f

Skrevet

Timeglass:

91-63-91

161 og 58 kg.

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg som kan virke triggende på de med spiseforstyrrelser.

Irrlys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...