Gå til innhold

Gutter, kyssing etter blowjob

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så ja, hvordan stiller dere gutter dere til kyssing etter en blowjob? Jeg har aldri tenkt at det skulle være ekkelt på noe som helst måte, kysser gutter etter de har gått ned på meg, men etter jeg har lest litt rundt har jeg merket meg at det er en del som ikke liker det..

Ofte gir man jo blowjob som forspill, og skal man da ikke kysse i det hele tatt under selve akten? Er ikke akkurat særlig sexy å avbryte for å skulle munnen sin liksom..

Så hva foretrekker dere? Er kyssing ok?

Anonymous poster hash: a4086...c08

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han kysser meg etter å ha slikket meg, jeg kysser ham etter BJ. Aldri tenkt over det. Aldri opplevd at han trekker seg unna heller, eller ikke går for å kysse meg.

Anonymous poster hash: a70dd...987
  • Liker 4
Skrevet

Vet at typen ikke elsker at jeg kysser han etter jeg har sugd han, men det gjør han ingenting, jeg synes nesten det er mindre delikat å kysse han etter han har slikket meg, men vi kysser og kliner som bare det etter oralsex. Er man kåt glemmer man at det kanskje er litt ekkelt :)

AnonymBruker
Skrevet

Driter i det jeg:) jeg har ingen sykdommer, pluss er litt sånn at jeg kysser alltid dama mi etter jeg har vært nede på henne, så har det fast i hodet at det er da ikke noe rarere i det å kysse etter hun har gått ned på meg vel! :) så med andre ord: helt greit for meg:)

Anonymous poster hash: c7e71...bb7

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe problem for noe av oss.

Anonymous poster hash: aaba4...6f5
AnonymBruker
Skrevet

typen min har ingenting imot det iallefall.

Anonymous poster hash: ff990...f9f
Skrevet

Høres veldig merkelig ut at noen ikke takler slikt. Er man ikke komfortabel med underlivet til partneren sin er man vel strengt tatt ikke klar til å ha sex med de.

Skrevet

Kyssing er helt ok både før, under og etter for min del. Det blir en del av helheten uansett. Kan ikke si at jeg har tenkt over det en gang når man har vært i gang.

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat da jeg leste trådtittelen tenkte jeg på Minnie Driver (Skylar) i Good Will Hunting, og den vitsen som blir fortalt der:

All right, there's an old couple in bed, Mary and Paddie. They wake up on the morning of their 50th anniversary. Mary looks over and gazes adoringly at Paddie. She's like, "Oh, Jesus, Paddie. You're such a good-looking feller. I love ya. I want to give ya a little present. Anything your little heart desires, I'm goin' to give it to ya. What would you like?" Paddie's like, "Oh, gee, Mary. That's a very sweet offer. Now, in 50 years, there's one thing that's been missing, and, uh, I would like you to give me a blow job. I would like for it." Mary's like, "All right." She takes her teeth out, puts 'em in the glass. She gives him a blow job. Afterwards, Paddie's like, "yeah, geez, now that's what I've been missin'. That was the most beautiful, earth-shattering thing ever! Beautiful, Mary! I love ya! Is there anything that I can do for you?" Mary looks up to him and she goes, [skylar takes a swig of her drink] "Give us a kiss." [And her drink comes out of her mouth, indicating what would be coming out of Mary's mouth in the joke].

Anonymous poster hash: ac123...a10

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat da jeg leste trådtittelen tenkte jeg på Minnie Driver (Skylar) i Good Will Hunting, og den vitsen som blir fortalt der:

All right, there's an old couple in bed, Mary and Paddie. They wake up on the morning of their 50th anniversary. Mary looks over and gazes adoringly at Paddie. She's like, "Oh, Jesus, Paddie. You're such a good-looking feller. I love ya. I want to give ya a little present. Anything your little heart desires, I'm goin' to give it to ya. What would you like?" Paddie's like, "Oh, gee, Mary. That's a very sweet offer. Now, in 50 years, there's one thing that's been missing, and, uh, I would like you to give me a blow job. I would like for it." Mary's like, "All right." She takes her teeth out, puts 'em in the glass. She gives him a blow job. Afterwards, Paddie's like, "yeah, geez, now that's what I've been missin'. That was the most beautiful, earth-shattering thing ever! Beautiful, Mary! I love ya! Is there anything that I can do for you?" Mary looks up to him and she goes, [skylar takes a swig of her drink] "Give us a kiss." [And her drink comes out of her mouth, indicating what would be coming out of Mary's mouth in the joke].

Anonymous poster hash: ac123...a10

Tok den ikke

Skrevet

Sålenge han ikke har kommet i munnen min er det ikke noe problem. Har han kommet i munnen min må jeg pusse tenna først :P

Skrevet

Så lenge kjeften ikke er full av sperm, så bryr jeg meg ikke.

Skrevet

Husker begge eksene mine var litt skeptiske til det i starten, men etterhvert så tror jeg de igrunn likte det :P

Jeg ser ikke problemet egentlig, så lenge man er ren nedentil..

Pleier alltid å ha vannflaske/brus eller noe ved siden av senga, sånn i tilfelle jeg må skylle munnen :fnise: Tror ikke det frister veldig å utveksle spytt fullt av sperm akkurat..

AnonymBruker
Skrevet

Gjør meg ingenting. Jeg smaker godt. Men jeg ble drittsur da en date av meg spytta det tilbake i munnen min sånn helt uten videre, og la på en slik "sånn, nå vet du hvordan vi undertrykte kvinner føler oss"-holdning. Jeg spurte strengt tatt om det var greit at jeg kom i munnen på henne.

Anonymous poster hash: 5907f...b2f
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge kjeften ikke er full av sperm, så bryr jeg meg ikke.

Hun kan svelge din sperm, men du vil ikke kysse henne? Men litt sperm er ok, eller? Har hørt flere gutter si dette, så jeg lurer litt på hvor går grensa går? :P

Anonymous poster hash: 0a5b9...db4

Skrevet

Selvfølgelig går dette greit!

Skrevet

Hun kan svelge din sperm, men du vil ikke kysse henne? Men litt sperm er ok, eller? Har hørt flere gutter si dette, så jeg lurer litt på hvor går grensa går? :P

Anonymous poster hash: 0a5b9...db4

Ville du ha kysset typen din dersom du kunne spruta i munnen hans? For meg er ikke sperm så ille. Jeg har smakt min egen, men det er bare det, at det er min egen. Blir som å spytte i min egen munn (som i utgangspunktet ikke skulle være noe ille, men tenk på det)

At det er igjen litt sperm etter hun har svelget, gjør meg ikke noe.

Gjest Coolaid
Skrevet

Så ja, hvordan stiller dere gutter dere til kyssing etter en blowjob? Jeg har aldri tenkt at det skulle være ekkelt på noe som helst måte, kysser gutter etter de har gått ned på meg, men etter jeg har lest litt rundt har jeg merket meg at det er en del som ikke liker det..

Ofte gir man jo blowjob som forspill, og skal man da ikke kysse i det hele tatt under selve akten? Er ikke akkurat særlig sexy å avbryte for å skulle munnen sin liksom..

Så hva foretrekker dere? Er kyssing ok?

Ja takk! Ikke noe gale med kyssing før, under og etter en blowjob. Det er ofte de kyssene som er de beste :)

Skrevet

Jeg gir blowjobs etter analsex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...