AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Noen ganger føler jeg at hjertet hopper over ett slag, ekstraslag. Noe jeg vet er normalt. Får det av og til men ikke hver dag. I går natt når jeg lå i senga fikk jeg sånn ekstraslag nesten hver gang jeg pustet inn. Flere ganger i minuttet. Pulsen var vel rundt 70-80. Det holdt på sånn i ca 45 min men var på det verste de første 20 minuttene. I kveld har jeg hatt litt tungt å puste, og hadde 2 ekstraslag for noen minutter siden (ligger nå også). Er 17 år. Jeg var til hjertelege i januar og har hatt EKG, 24-timers EKG, og ultralyd av hjertet. Alt var normalt... Men dette er nytt. Høres det farlig ut bør jeg dra på legevakten? Eller er det normalt? Anonymous poster hash: cde6f...d64
Vill Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Det kan komme av uro, stress, angst, og mykje meir. Når du allerede er undersøkt hos hjertespesialist og med EKG, så tenker eg at det heller er noko anna som gjer det. Og det er ikkje farlig.
xxhmj Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Så lenge du har vært på EKG og hos hjertespesialist er det vel ikke noe farlig. Jeg har det, men jeg blir VELDIG dårlig av det. Svimmel,kvalm og veldig mye plager med hjertet. Men jeg skal til hjertespesialist om en mnd for å undersøke det mer.. Men ville ikke tenkt noe mer over det, eller så kan du også tenke over hva du gjør og hva som skjer, hva du føler når du får det. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå