Lillie Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Noen som har erfaringer med å bestille billetter "under ett", fra Norge til USA (f.eks. Oslo til New York...og så videre i USA). Ser på nett at det går an å bestille "multiple cities", ser ut som en ganske grei funksjon... Har etter hvert planlagt en tur med stopp i New York, for så å reise videre til vestkysten. Kom gjerne med tips (nettsider og div) hvis du har vært og reist med fly mellom flere byer i USA
Gjest constance90 Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Det er bedre å bestille tur/retur til new york og booke videre med american airlines. Som regel billigere
Jordbærkake Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Vi bestilte vår USA-tur gjennom Kilroy. Betalte 11 000kr per person for: Oslo-London-New York New York - Las Vegas Los Angeles - Honolulu Kona-LA-London-Oslo I tillegg kom det fly mellom øyene på Hawaii og leiebil bl. annet mellom LV og LA
Jordbærkake Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Da flyr vi med Brittish Airways (?) til og fra London, og med American Airlines resten. Flyene på hawaii bestilte vi gjennom iflygo.com. Vi sjekka flere steder og Kilroy ga oss best pris, uansett hvordan vi kombinerte ulike selskaper. Har du funnet ut hvordan du skal gjøre det enda?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #5 Skrevet 3. april 2014 Jeg har både bestilt samlet og hver for seg, har da sjekket hva som blir billigst. Denne gangen bestilte jeg samlet, da det var rimeligere. Vi flyr Oslo-NYC, DC-Chicago, Chicago-Orlando, Miami-New Orleans, New Orleans-Miami og Miami-Oslo med British Airways og American Airlines. Har betalt 8500 kroner per person for samtlige flyreiser. Synes det var greit å bestille alt samtidig og prisene var heller ikke dyrere. Anbefaler å bestille alt sammen hvis du kan, for det praktiske, så lenge ikkke prisforskjellen er stor ... (det må du jo sjekke ut). Anonymous poster hash: 563eb...0a4
Kjetil E Skrevet 4. april 2014 #6 Skrevet 4. april 2014 Er det ikke flere LCC og i USA type Jet Blue og South West som vel er billigere og fly med enn med de store selskapene som American, United og lignende.
Lillie Skrevet 5. april 2014 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2014 Takk for svar alle Ut fra det jeg klarer å sjekke via nett virker det som om det er billigere å bestille alt samlet. Jeg har fortsatt god tid (ifht bestilling og reise), men greit å høre andres erfaringer likevel
Camaizen Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 Jeg bruker alltid restplass.no. Der kan jeg velge forskjellig inn- og utreisested. Bestilte for et par år siden Oslo - New York, New York - San Fransisco og så San Diego-Oslo.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå