AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Hva er det billigste charterreiseselskapet? (Sett under ett)Anonymous poster hash: f4cf8...444
caroprins Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Det som er at om du går inn på Star tour, Ving og Apollo og melder deg på deres tirsdagskupp, happy hour og ukens kupp så får du en gang i uken i veldig gode tilbud på Mail. På star tour så gjelder tilbudene den tirsdagen fra 12 til 24. Og på de andre så får du det inn på torsdagen og så begynner tilbudene på fredagen i en hvis periode. Dette er utenom restplasser de billigste turene jeg har funnet. Hvilket selskap som er billigst av disse varierer fra uke til uke i henhold til tilbudene de har.
fresia Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 jeg synes Ving er billigst. de billigste turene mine har i hvertfall vært med Ving. jeg betaler max 3000 kr for en sydentur og det synes jeg nesten er litt dyrt fordi jeg har blitt vant med å betale langt mindre de har mange gode tilbud. det minste jeg har betalt er 1200 kr for en uke på Rhodos i juni. billig!! vil anbefale deg å følge med på facebook-tilbud og abonnere på happy hour
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå