Gå til innhold

Canesten? Rester? Tips?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg har fått soppinfeksjon og tenker å prøve Canesten (?).

Husker sist gang jeg tok en vaginal tablett, da kom det en del rester av tabletten ut i form av små hvite klumper. Jeg smurte også med kremen.

Det jeg ikke husker er hvor lenge de klumpene er der? Hvor mange dager? Kjæresten kommer snart hjem og jeg ønsker ikke å ha rester der når vi skal ha sex. (Bruker kondom).

Anonymous poster hash: abf58...1e3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok en slik tablett i går, og det har kommet ut litt og litt rester i hele dag. Regner med at det ikke er så mye igjen nå. Hvis det er noen dager til kjæresten din kommer hjem så går det nok bra. Du burde ta den så fort som mulig, er jo ikke så digg å ha sex med soppinfeksjon :S

Anonymous poster hash: 057e0...f06
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok en slik tablett i går, og det har kommet ut litt og litt rester i hele dag. Regner med at det ikke er så mye igjen nå. Hvis det er noen dager til kjæresten din kommer hjem så går det nok bra. Du burde ta den så fort som mulig, er jo ikke så digg å ha sex med soppinfeksjon :S

Han kommer på onsdag.

Kan jeg ta en tablett i morgen og restene er borte til onsdag tror du? :/

Jeg merker ikke noe annet enn økt mengde med utflod og kansje litt kløe i perioder. Er dette sopp tror du?

AnonymBruker
Skrevet

Du kan smitte han med sopp om du ikke fullfører kuren. Skal det ikke smøres en ukes tid (eller to) etter vaginaltabletten? Hos meg tok det et par dager før alt gar ute, men etter et døgn så er virkestoffet uansett ute av restene, så det er bare å ta en finger inn og plukke ut resten...

Anonymous poster hash: 57287...8e8

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være vanskelig å si om det er sopp eller ikke.. men jeg hadde nok tatt en kur hvis jeg hadde merket kløe og økt utflod. Kanskje et litt rart tips, men hvis du er desperat etter å få ut restene, prøv å bli kåt, så kanskje restene kommer ut når du blir våt. uansett så burde mesteparten av restene ha kommet ut til onsdag hvis du tar en tablett i morgen. husk å smør deg med kremen også, og bruk den en stund etter at symptomene er borte.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også hørt om en hjemmekur med eddik? Hvordan er den? Isåfall hvilken eddik skal jeg kjøpe?

Jeg vet ikke om dette er sopp, det kom etter sist menstrasjon som er en uke siden. Ellers så stresser jeg utrolig mye for tiden så jeg har også fått mellomblødninger, noe jeg aldri har hatt før. Kansje ph-verdien er i ubalanse bare?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også hørt om en hjemmekur med eddik? Hvordan er den? Isåfall hvilken eddik skal jeg kjøpe?

Jeg vet ikke om dette er sopp, det kom etter sist menstrasjon som er en uke siden. Ellers så stresser jeg utrolig mye for tiden så jeg har også fått mellomblødninger, noe jeg aldri har hatt før. Kansje ph-verdien er i ubalanse bare?

Da vil jeg heller anbefale deg melkesyrekapsler. De får du på apoteket. Men om du mistenker sopp er det bedre med soppkur.

Anonymous poster hash: 99747...921

AnonymBruker
Skrevet

Da vil jeg heller anbefale deg melkesyrekapsler. De får du på apoteket. Men om du mistenker sopp er det bedre med soppkur.

Anonymous poster hash: 99747...921

Sist jeg prøvde melkesyrekapsler begynte det å svi noe helt sykt. Er mange mange år siden da, men har ikke turt å brukt det etter det.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som sopp. Pillen skal komme ut i løpet av dagen når du har tatt den natten før. Så tar du den i kveld skal den være ute til onsdag :) men tviler på at infeksjonen på utsiden er borte til da. Du bør nok ikke ha sex før torsdag. Kjedelig å smitte typen med sopp liksom. Har samme problemet selv. Går på antibiotika, så må vente til kuren er ferdig før jeg kan begynne på canesten -.-

Anonymous poster hash: 6963e...6d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...