Gå til innhold

Han blir ikke skikkelig stiv?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Holder på med en mann, og vi har vanvittig god kjemi og har det godt sammen. Men han blir ikke skikkelig stiv? Han fremstår som superkåt i oppførsel, ansiktsuttrykk og pust, men er bare halvstiv.

Har bare møtt menn som er kjempeharde, og kjenner at dette gjør meg litt usikker (har litt dårlig selvtillit på området fra før). Vil helst ikke ta det opp med han heller, synes det er for tidlig.

Hva tror dere, har jeg grunn til å tenke at han ikke er helt fornøyd med meg der nede, eller hva kan årsaken være? Nesten så jeg gruer litt til neste gang, for jeg føler meg så dum. Jeg gir ikke uttrykk for det til han, altså.

Anonymous poster hash: 32245...d8f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Han tenner kanskje ikke nok på deg

2. Dette er noe han sliter med hele tiden, uansett jenta.

- med andre ord, noe du ikke finner ut av med mindre du faktisk spør.. Fordi for oss er det desverre umulig å vite.

AnonymBruker
Skrevet

Noen menn blir aldri steinharde uansett. Veldig synd, er rett og slett uinspirerende med slike ereksjoner.

Anonymous poster hash: 5e089...b9f

• Liker 1
Skrevet

Noen menn blir aldri steinharde uansett. Veldig synd, er rett og slett uinspirerende med slike ereksjoner.

Anonymous poster hash: 5e089...b9f

Så hvis min er så steinhard at den nekter å bevege seg noe så er det bra?

AnonymBruker
Skrevet

Så hvis min er så steinhard at den nekter å bevege seg noe så er det bra?

Det finnes vel en mellomting... han er større enn den forrige partneren min, men jeg synes jeg kjenner mindre fordi den er myk :( En skikkelig hard en er veldig opphissende, og da er det ikke grunn til å lure på om mannen virkelig er tent eller ikke.

Anonymous poster hash: 32245...d8f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også opplevd dette med en jeg datet. Første gang vi hadde sex ble han ikke hard mens vi hadde forspill, vi holdt på lenge, gnidde oss mot hverandre, klinte, tok på hverandre, men han ble ikke hard. Jeg ble litt satt ut og sa jeg måtte på toalettet og når han kom tilbake så forklarte han at det alltid var sånn når han var med ei ny jente fordi han var nervøs. Jeg sa at det betydde ingenting og at det gikk helt fint, vi fortsatte å kline og vips så ble den stiv gitt.

Tror det hjelper å snakke om det, da vil han slappe mer av og kunne bli hard :)

Anonymous poster hash: aa19f...fb1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også opplevd dette med en jeg datet. Første gang vi hadde sex ble han ikke hard mens vi hadde forspill, vi holdt på lenge, gnidde oss mot hverandre, klinte, tok på hverandre, men han ble ikke hard. Jeg ble litt satt ut og sa jeg måtte på toalettet og når han kom tilbake så forklarte han at det alltid var sånn når han var med ei ny jente fordi han var nervøs. Jeg sa at det betydde ingenting og at det gikk helt fint, vi fortsatte å kline og vips så ble den stiv gitt.

Tror det hjelper å snakke om det, da vil han slappe mer av og kunne bli hard :)

Når jeg kom tilbake fra toalettet** skal det stå :)

Gjest Funky Punk
Skrevet

Min ex var sånn.

Jeg mistet til slutt lysten på sex fordi det ble så mye jobb mens vi hadde sex.

Han mentr det var fordi han hadde stram forhud, men nektet å gå til legen for å gjøre noe med det

Gjest Heartbeat
Skrevet

Vil tro det kan være prestasjonsangst siden dere er i begynnelsen av et forhold?

Han er redd han ikke skal nå opp og er redd for å gjøre feil. Et nokså vanlig problem blandt menn som er forelsket i jenta de skal ha sex med.

Kanskje snakke med han om det for å få et klart svar? Selv om det kan være litt kleint :)

AnonymBruker
Skrevet

Strekke ut forspillet litt? Finn på noe han liker, onaner foran ham, se på noe erotisk sammen, se om han blir skikkelig hard da.

Anonymous poster hash: 21609...2f2
Skrevet

Typisk at menn som er forelsket sliter med ereksjonen til å begynne med. Ville tatt det som et godt tegn. Ereksjonen kommer etterhvert. En rundbrenner ville vært stiv med det samme.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På kort sikt:

Sikkert forbigående. Normalt. Skulle det vedvare over en lenger periode kan det skyldes flere faktorer. Mulig han har vaner/preferanser som erfaren person. Snakk sammen. Vær åpen for hverandres seksualitet. At han er stor kan og gjøre at han kan ha negative opplevelser, må ha vært forsiktig med andre partnere, eller at du gir signaler om at du synes han er stor/for stor. Dere finner frem til det.

Etter en stund:

Hvis det vedvarer anbefales dere å snakke mer sammen, og mulig se etter andre løsninger. Sykdom, kroppslig eller psykisk. Dårlig kjemi, eksempel lukter ol. Uoppdaget sykdom/eks. sykkersyke, lav testosteron oa.

Løsninger finnes så lykke til.

Anonymous poster hash: 65ccf...6e0
AnonymBruker
Skrevet

Typisk at menn som er forelsket sliter med ereksjonen til å begynne med. Ville tatt det som et godt tegn. Ereksjonen kommer etterhvert. En rundbrenner ville vært stiv med det samme.

Ikke enig i dette...min erfaring er at skikkelig tente menn blir stive med en gang, forelsket eller ei. Forloveden sprengte ut av buksene hver gang vi hadde sex fra starten av.

Dette faller under misforståelsen enkelte kvinner har hatt at seksuell interesse betyr interesse for kun sex og at en "slappere" fyr er mer genuin. Det er ikke sant. Seksuell tenning er viktig og går hånd i hånd med forelskelse.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Ikke enig i dette...min erfaring er at skikkelig tente menn blir stive med en gang, forelsket eller ei. Forloveden sprengte ut av buksene hver gang vi hadde sex fra starten av.

Dette faller under misforståelsen enkelte kvinner har hatt at seksuell interesse betyr interesse for kun sex og at en "slappere" fyr er mer genuin. Det er ikke sant. Seksuell tenning er viktig og går hånd i hånd med forelskelse.

Mine erfaring er at det er ganske vanlig om han er nervøs for å skuffe deg og er forelsket i deg :)

AnonymBruker
Skrevet

Mine erfaring er at det er ganske vanlig om han er nervøs for å skuffe deg og er forelsket i deg :)

Det handler heller om generell seksuell mangel på erfaring og/eller usikkerhet. Eller at man er lite potent.

Seksuelle nerver skjer like ofte for ONS osv - menn som rett og slett generelt er usikre og sliter, men ikke er forelsket. Har ALDRI sett det som et tegn på forelskelse, det er heller ikke det for mine venninner.

Er han tent, så er han tent. Er han erfaren og generelt selvsikker, så vil ikke ereksjonen svikte, forelskelse eller ei.

Skrevet (endret)

Jo, men seksuell tenning og nervøsitet er to ulike størrelser som kan komme i konflikt mer hverandre. Det ene utelukker ikke det andre.

Det er naturlig for kvinnen å tenke instinktivt at mannen ikke liker henne dersom han sliter med ereksjonen. Men dersom man tenker med mer enn fitta, finnes det rasjonelle grunner som ikke har noe med kvinnens attraktivitet til at mannen kan slite med ereksjonen.

Endret av straamann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...