AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Noen her som har det? Altså, ikke permanent sminke (de går jo ikke så langt nedi huden), men at det er tatovører som har gjort det. Jeg blør bare ut fargen om jeg går til noen som utfører permanent sminke, så vurderer å bare få tatovert de så de går dypere og jeg mest sannsynlig kan beholde fargen.. Noen som har gjort det eller kjenner noen som har? (Dere som synes sånt er stygt, jaja..men jeg har virkelig ingen farge på brynene)Anonymous poster hash: c9521...5cf
Gjest Kvinneline Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Har en venninne som har tattovert på bryn. Hun gjorde det en plass i Bergen vet jeg, og resultatet er knallfint! Ser ut som 1000 små ekte hårstrå, og fargen er kjempefin. Det er tre år siden nå tror jeg, og de er nydelige enda;) Fikk nesten lyst selv, men jeg har nok markerte bryn😛 Sørg for å finn en flink tattooartist som har erfaring med å tattovere slikt. Lykke til😉
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Vær så snill, ikke tatover brynene. Det er så stygt og harry. Hvorfor farger du ikke øyenbrynene? Anonymous poster hash: c05ad...936 4
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 Har en venninne som har tattovert på bryn. Hun gjorde det en plass i Bergen vet jeg, og resultatet er knallfint! Ser ut som 1000 små ekte hårstrå, og fargen er kjempefin. Det er tre år siden nå tror jeg, og de er nydelige enda;) Fikk nesten lyst selv, men jeg har nok markerte bryn😛 Sørg for å finn en flink tattooartist som har erfaring med å tattovere slikt. Lykke til😉 Å, så herlig! Godt å høre at det fortsatt er håp, da skal jeg sjekke ut det nærmere isåfaml. Takker for svar♥Anonymous poster hash: c9521...5cf
Missy1 Skrevet 24. mars 2014 #5 Skrevet 24. mars 2014 Jg ville aldri tatt vanlig tatovering på bryna. Tenk hvordan det vil se ut når du blir gammel og ansiktet ikke er så stramt lengre. Har selv kosmetisk tatovering så det er ikke det at jeg er helt imot dette. 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #6 Skrevet 24. mars 2014 Syns det er grusomt med tatoverte bryn! Er innmari stygt altså er så mye bedre med ordentlig naturlige bryn. Få hjelp til å forme dem. Blir dumt å påstå det blir det samme som ekte bryn. Jeg kan se det fra langt hold å er absolutt ikke noe jeg skal gjøre.Anonymous poster hash: 4495f...af7 1
Missy1 Skrevet 24. mars 2014 #7 Skrevet 24. mars 2014 Syns det er grusomt med tatoverte bryn! Er innmari stygt altså er så mye bedre med ordentlig naturlige bryn. Få hjelp til å forme dem. Blir dumt å påstå det blir det samme som ekte bryn. Jeg kan se det fra langt hold å er absolutt ikke noe jeg skal gjøre.Anonymous poster hash: 4495f...af7 Om man gjør det hos en hudpleier som er dyktig på det området så er ikke nødvendigvis tatoverte øyebryn noe stygt. Jeg har tatovert mine og det er akkurat som om jeg har sminket de uten at sminka går av. Fargen falmer med tiden og i løpet av 3-4år er det helt borte. Beholder selvsagt hårene og formen er naturlig, ikke en tynn svart strek. Jeg gjør dette for å klare å holde formen på brynene fin uten å måtte dra til hudpleier så ofte.
Sillicious Skrevet 24. mars 2014 #8 Skrevet 24. mars 2014 Haha, er så mange som tror tatoverte bryn er en tynn strek bare, vi har kommet lengre akkurat der nå altså, bare for å oppdatere dere. Jeg har også tatoverte bryn, og det ser naturlig ut for det er som at jeg har mer hår, ikke en strek bare, gjorde det i Trondheim jeg da, husker ikke helt hvor.. Naturlige bryn ser rotete ut.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #9 Skrevet 24. mars 2014 Naturlige bryn ser rotete ut ? Jeg har naturlige bryn å er veldig flink til å forme. Er noe jeg gjør for mange i kretsen. De ser absolutt fine ut å ikke rotete. Har fyldige bryn derfor mulighet til å forme dem veldig bra. Kommer helt an på brynene. Mange som har lite hår å egentlig ikke får til en form. Da er det bedre med tatovering, men bryn som er naturlige å fyldige er utrolig vakkert. Å de fleste ansiktene til store navn i motebransjen foretrekker dette. Anonymous poster hash: 4495f...af7
Gjest Hyssingen Skrevet 24. mars 2014 #10 Skrevet 24. mars 2014 Syns det kommer litt an på. Tatovert mellom egne hårstrå for å markere øyenbrynene mere er greit nok, men de som former hele brynet og har mere blekk enn hår, det går ikke for meg. Eller om man liker å farge hodehåret. Ser så himla dumt ut når en person med mørkt hår har tatovert brynene mørke, som ser flott ut med mørkt hår. SÅ bestemmer de seg for å bleke håret på hodet. Og vips så har du gått fra pen og elegant til totalt trailertrash.
Sissan1 Skrevet 24. mars 2014 #11 Skrevet 24. mars 2014 Jeg ville aldri tatovert bryn hos tatovør. Der kosmetiske tatovering fader ut og blir borte (og kan tas om igjen) forandrer vanlige tatoveringer seg i farge og karakter (streker blir mer utglidende med årene), men de blir aldri borte. Svarte farger blekes og kan bli grønnaktig f.eks. Ikke noe særlig å ha midt i ansiktet.
kills Skrevet 24. mars 2014 #12 Skrevet 24. mars 2014 Kjenner tre som har tatoverte bryn og jeg synes alle ser flotte ut med sine. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #13 Skrevet 24. mars 2014 TS her. Dette er ikke noe jeg bare vurderer, jeg lurer bare på om de gjør det, for det skal jeg. Meningene deres om at det er stygt osv bryr jeg meg ingenting om. :-) Anonymous poster hash: c9521...5cf
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #14 Skrevet 25. mars 2014 Syns det er grusomt med tatoverte bryn! Er innmari stygt altså er så mye bedre med ordentlig naturlige bryn. Få hjelp til å forme dem. Blir dumt å påstå det blir det samme som ekte bryn. Jeg kan se det fra langt hold å er absolutt ikke noe jeg skal gjøre.Anonymous poster hash: 4495f...af7 Og hva hvis dine egne, naturlige bryn ikke ser ut i dagslys? Mine var ikke symmetriske, jevne eller tykke, og det tok meg 9 år før jeg tok skrittet med å få de tatovert (typ permanent sminke). Riktignok var det min egen feil at de ble sånn p.g.a. jeg ødela de ved bruk av barberhøvel/feil napping, og jeg prøvde ALT før jeg tok steget og tatoverte. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd, og selvtilliten fikk seg en real boost bare ved det. Man skal være ekstremt forsiktig med hvem man går til, jeg gjorde godt med research og mitt valg falt på Solvår Hegge. Anonymous poster hash: 7b6fb...aa1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå