Gjest Ciegus Skrevet 23. mars 2014 #61 Skrevet 23. mars 2014 Nei, men hun ser altså mye, mye feitere ut i smale jeans enn i de andre. Jeg snakker altså kun om silhuetten hennes, ikke om hva som er mote akkurat nå.Anonymous poster hash: 72f69...d92 Kan jo være noe galt med skjermen din da, for jeg syns dama ser griselekker ut i skinny jeans. TS har også potensialet til det. Og jeg ser helt klart at TS er en timeglass-kandidat. Så enten innbiller du deg at du har mer peiling enn du har, eller så må du ta en kikk på innstillingene til skjermen din. 6
FantasDick Skrevet 23. mars 2014 #62 Skrevet 23. mars 2014 Om du har så ekstremt markert midje; burde ikke buksene nesten heller være for store i midjen og ikke for små? Bare lurer. Jeg liker Dr.Demin. Kissy er ikke så høy på livet. 3
Chilinøtta Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #63 Skrevet 23. mars 2014 Om du har så ekstremt markert midje; burde ikke buksene nesten heller være for store i midjen og ikke for små? Bare lurer. Jeg liker Dr.Demin. Kissy er ikke så høy på livet. Skjønner at du kan tenke det ja, men tingen er at midjen min sitter nokså langt oppe slik at de fleste bukser stopper mitt på der jeg er breiest. Og sånne high waist-bukser som går langt opp synes jeg er ubehagelig å gå med så det kjøper jeg aldri
Chilinøtta Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #64 Skrevet 23. mars 2014 Mardou&dean sine jeans er veldig fine og gode på. Ellers vil jeg anbefale deg å prøve Diesel skinzee ( tror det skrives sånn). Ja den modellen har jeg prøvd og den virka ikke så verst, men de hadde den ikke i min størrelse så jeg fikk ikke testa ut helt ordentlig :/
FantasDick Skrevet 23. mars 2014 #65 Skrevet 23. mars 2014 Skjønner at du kan tenke det ja, men tingen er at midjen min sitter nokså langt oppe slik at de fleste bukser stopper mitt på der jeg er breiest. Og sånne high waist-bukser som går langt opp synes jeg er ubehagelig å gå med så det kjøper jeg aldri Åh, jeg har også høy midje, men føler de fleste bukser er for store i midjen om jeg skal få plass til rumpa og hoftene. Jeg gav tips om Dr.Denim, har du prøvd de? Kissy er normal i midjen, synes jeg. De er veldig tighte, men har myyye stretch så de føles myke på.
Chilinøtta Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #66 Skrevet 23. mars 2014 Åh, jeg har også høy midje, men føler de fleste bukser er for store i midjen om jeg skal få plass til rumpa og hoftene. Jeg gav tips om Dr.Denim, har du prøvd de? Kissy er normal i midjen, synes jeg. De er veldig tighte, men har myyye stretch så de føles myke på. Har ikke prøvd den nei. Hvor selges den? Har funnet ut at det som regel er stretchbukser som funker best på meg siden de former seg mer etter kroppen og ikke er så stive så det høres bra ut
Antlers Skrevet 24. mars 2014 #67 Skrevet 24. mars 2014 Flotte former, TS. Skjønner godt at du gjerne vil fremheve de Når det er sagt så må jeg dessverre slutte meg til de "kjipe" i tråden. Skinnyjeans ser ikke ut til å være det mest flatterende på din kropp. Ikke fordi du er tykk eller har pærefasong (langt ifra), men du blir veldig "kroneis". En bukse som sitter likt som fra knærne og opp på bildet ditt, samtidig som den henger litt mer rett ned fra knærne, ville sett mer balansert ut. Du ville ikke mistet kurvene dine i den, men fjernet inntrykket av spinkle legger (det ser sikkert helt normalt ut når du ikke har bukse på, men skinnyjeans fremhever dette veldig). Denne passformen (ikke nødvendigvis akkurat den jeansen) tror jeg ville vært super til deg. Den sitter fortsatt etter, men gir litt å gå på ved leggene. Ikke så forskjellig fra det du vanligvis bruker, men kan gjøre veldig mye for helhetsinntrykket http://s7.thisnext.com/media/largest_dimension/Diesel-LOWKY-71J-Jeans_7B2374FC.jpg Tro det eller ei, men jeg sier ikke dette for å være kjip. Har bare et lite håp om at du kanskje velger å prøve en annen modell (litt videre i leggene, men ikke bootcut) for så å oppdage hvor mye mer flatterende det er. Det er fort gjort å se seg blind på hva som er "in" og dermed lettere tilgjengelig i butikkene, men det kan lønne seg å ta seg tid til å lete etter hva som passer best til ens egen fasong. Bare ignorer det om du ikke er interessert i tipset, men du hadde faktisk så godt utgangspunkt at jeg ikke klarte å la være å påpeke det.
Gjest Superwoman! Skrevet 24. mars 2014 #68 Skrevet 24. mars 2014 Har ikke prøvd den nei. Hvor selges den? Har funnet ut at det som regel er stretchbukser som funker best på meg siden de former seg mer etter kroppen og ikke er så stive så det høres bra ut Finnes på carlings og urban. Jeg har selv Dr.Denim, og er sånn passe fornøyd. Liker bedre de fra merket "Now & Then", som også selges på carlings. Disse er enda mer stretchy, strammere i leggene, og former seg bedre etter kroppen.
Gjest Nanne70 Skrevet 24. mars 2014 #69 Skrevet 24. mars 2014 Flotte former, TS. Skjønner godt at du gjerne vil fremheve de Når det er sagt så må jeg dessverre slutte meg til de "kjipe" i tråden. Skinnyjeans ser ikke ut til å være det mest flatterende på din kropp. Ikke fordi du er tykk eller har pærefasong (langt ifra), men du blir veldig "kroneis". En bukse som sitter likt som fra knærne og opp på bildet ditt, samtidig som den henger litt mer rett ned fra knærne, ville sett mer balansert ut. Du ville ikke mistet kurvene dine i den, men fjernet inntrykket av spinkle legger (det ser sikkert helt normalt ut når du ikke har bukse på, men skinnyjeans fremhever dette veldig). Denne passformen (ikke nødvendigvis akkurat den jeansen) tror jeg ville vært super til deg. Den sitter fortsatt etter, men gir litt å gå på ved leggene. Ikke så forskjellig fra det du vanligvis bruker, men kan gjøre veldig mye for helhetsinntrykket http://s7.thisnext.com/media/largest_dimension/Diesel-LOWKY-71J-Jeans_7B2374FC.jpg Tro det eller ei, men jeg sier ikke dette for å være kjip. Har bare et lite håp om at du kanskje velger å prøve en annen modell (litt videre i leggene, men ikke bootcut) for så å oppdage hvor mye mer flatterende det er. Det er fort gjort å se seg blind på hva som er "in" og dermed lettere tilgjengelig i butikkene, men det kan lønne seg å ta seg tid til å lete etter hva som passer best til ens egen fasong. Bare ignorer det om du ikke er interessert i tipset, men du hadde faktisk så godt utgangspunkt at jeg ikke klarte å la være å påpeke det. Nå skal vi jo ikke glemme at TS faktisk spør etter forslag til skinnyjeans, hun er faktisk ikke interessert i om andre mener at hun kler det eller ikke. Hva er egentlig greia med sånne "velmente" råd når folk ikke har bedt om det? Beauty is in the eye of the beholder, heter det, så meninger om hva som er flatterende handler mye om smak og behag. Jeg synes at TS har perfekt figur for skinnyjeans og at denne buksemodellen fremhever formene og de flotte beina hennes. Jeg ser dessuten at vinkelen på kameraet gjør bildet litegrann misvisende, fordi det er tatt litt på skrå ovenifra og ikke i rett vinkel forfra, noen som forskyver proporsjonene en del.
Nordis Skrevet 24. mars 2014 #70 Skrevet 24. mars 2014 Flotte former, TS. Skjønner godt at du gjerne vil fremheve de Når det er sagt så må jeg dessverre slutte meg til de "kjipe" i tråden. Skinnyjeans ser ikke ut til å være det mest flatterende på din kropp. Ikke fordi du er tykk eller har pærefasong (langt ifra), men du blir veldig "kroneis". En bukse som sitter likt som fra knærne og opp på bildet ditt, samtidig som den henger litt mer rett ned fra knærne, ville sett mer balansert ut. Du ville ikke mistet kurvene dine i den, men fjernet inntrykket av spinkle legger (det ser sikkert helt normalt ut når du ikke har bukse på, men skinnyjeans fremhever dette veldig). Denne passformen (ikke nødvendigvis akkurat den jeansen) tror jeg ville vært super til deg. Den sitter fortsatt etter, men gir litt å gå på ved leggene. Ikke så forskjellig fra det du vanligvis bruker, men kan gjøre veldig mye for helhetsinntrykket http://s7.thisnext.com/media/largest_dimension/Diesel-LOWKY-71J-Jeans_7B2374FC.jpg Tro det eller ei, men jeg sier ikke dette for å være kjip. Har bare et lite håp om at du kanskje velger å prøve en annen modell (litt videre i leggene, men ikke bootcut) for så å oppdage hvor mye mer flatterende det er. Det er fort gjort å se seg blind på hva som er "in" og dermed lettere tilgjengelig i butikkene, men det kan lønne seg å ta seg tid til å lete etter hva som passer best til ens egen fasong. Bare ignorer det om du ikke er interessert i tipset, men du hadde faktisk så godt utgangspunkt at jeg ikke klarte å la være å påpeke det. DU synes litt videre legger er flatterende, ja. Vel, alle er ikke enige i det nødvendigvis. Jeg er helt sikker på at Ts kan se helt flott ut i skinny jeans. Jeg er ikke syltynn, men jeg går ofte i skinny jeans, nesten daglig. Jeans med videre legger er uaktuelle for meg å bruke, rett og slett fordi jeg synes de ikke er fine. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå