Chilinøtta Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #21 Skrevet 23. mars 2014 Ga deg et tips om hva du kan teste ut, bare poengterer at du kanskje skal rette opp i overskriften, da du ikke er noen timeglass. Det er jo ikke galt å ha en annen kroppsform, du er nok fin som du er uansett, så du trenger ikke å være opphengt i fasongen. Kan igjen, si det jeg skrev tidligere - prøv bukser med videre ben, ikke alle kler slimfit bukser. Boot cut, kanskje? Anonymous poster hash: 863e3...9b8 Men nå var det uansett ikke om jeg kler bootcut vs skinny jeans best som jeg ønsket hjelp til. Jeg ønsket hjelp til få finne jeans som gjør at jeg ikke ser ut som en stappa muffin over magen. Jeg skrev overskriften slik for å poengtere at hoftene mine er mye bredere enn midjen og at dette da blir et problem når jeg skal finne jeans. Det er ikke noe galt med andre kroppsfasonger nei, men når jeg skriver at målebåndet viser at jeg er en timeglassfigur så synes jeg det er litt pussig at du skal avfeie det så skråsikkert når du bare har et eneste bilde å gå utifra. 7
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #22 Skrevet 23. mars 2014 Det høres vel litt finere ut med timeglass enn med pære. Anonymous poster hash: 050b2...bab 6
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #23 Skrevet 23. mars 2014 Men nå var det uansett ikke om jeg kler bootcut vs skinny jeans best som jeg ønsket hjelp til. Jeg ønsket hjelp til få finne jeans som gjør at jeg ikke ser ut som en stappa muffin over magen. Jeg skrev overskriften slik for å poengtere at hoftene mine er mye bredere enn midjen og at dette da blir et problem når jeg skal finne jeans. Det er ikke noe galt med andre kroppsfasonger nei, men når jeg skriver at målebåndet viser at jeg er en timeglassfigur så synes jeg det er litt pussig at du skal avfeie det så skråsikkert når du bare har et eneste bilde å gå utifra. Nå ser jeg jo ikke hele kroppen din selvfølgelig, men er enig i at du burde prøve boot cut. Skinny jeans ser ikke særlig bra ut på de som ikke er veldig slanke. Anonymous poster hash: 72f69...d92 1
Adelia Skrevet 23. mars 2014 #24 Skrevet 23. mars 2014 Takk for tips! Er de i god kvalitet og holder lenge uten å miste fasongen? Ja, de er helt tettsittende og "kjent" for å holde formen. De utvider seg ikke litt en gang. Men da er det viktig å kjøpe en str som sitter helt perfekt. De fins i lav, normal og høy livvidde. 1
Dricka Skrevet 23. mars 2014 #25 Skrevet 23. mars 2014 Takk for tips! Er de i god kvalitet og holder lenge uten å miste fasongen? Jeg vet ikke helt for jeg har ikke hatt mine så lenge. Men de holder fasongen veldig bra. Jeg vet ikke hvordan de er da man vasker dem om de mister fargen.. Men jeg anbefaler dem enn så lenge
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #26 Skrevet 23. mars 2014 Men nå var det uansett ikke om jeg kler bootcut vs skinny jeans best som jeg ønsket hjelp til. Jeg ønsket hjelp til få finne jeans som gjør at jeg ikke ser ut som en stappa muffin over magen. Jeg skrev overskriften slik for å poengtere at hoftene mine er mye bredere enn midjen og at dette da blir et problem når jeg skal finne jeans. Det er ikke noe galt med andre kroppsfasonger nei, men når jeg skriver at målebåndet viser at jeg er en timeglassfigur så synes jeg det er litt pussig at du skal avfeie det så skråsikkert når du bare har et eneste bilde å gå utifra. Du vil ikke se ut som en stappa muffin, fordi kroppen din tydeligvis ikke er bygd for slim fit. Ser jo på bena dine, at det kunne ha vært finere med en annen buksevariant, eller kjøpe en bukse større en vanlig som faktisk passer over magen og heller la dem være løse i bena. Du vil jo ikke ha andre forslag en skinny all the way tydeligvis, og da får du bare kjøpe større bukser, eller en annen modell i bukser. Du har en pærefasong og derfor råder jeg til å prøve en annen type bukse, er ikke for å være slem. Anonymous poster hash: 863e3...9b8 4
Chilinøtta Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #27 Skrevet 23. mars 2014 Ja, de er helt tettsittende og "kjent" for å holde formen. De utvider seg ikke litt en gang. Men da er det viktig å kjøpe en str som sitter helt perfekt. De fins i lav, normal og høy livvidde. Jeg vet ikke helt for jeg har ikke hatt mine så lenge. Men de holder fasongen veldig bra. Jeg vet ikke hvordan de er da man vasker dem om de mister fargen.. Men jeg anbefaler dem enn så lenge Da skal jeg prøve de! Hva ligger prisen på?
Dricka Skrevet 23. mars 2014 #28 Skrevet 23. mars 2014 Da skal jeg prøve de! Hva ligger prisen på? 499 tror jeg det er 1
awesome. Skrevet 23. mars 2014 #29 Skrevet 23. mars 2014 Jeg bruker superflexbuksene fra bikbok, og de passer fint og er veldig behagelig. De holder formen og utvider seg ikke. Men jeg sliter med at de mister fargen i vask. Kanskje noen har tips til hvordan man kan vaske de slik at fargen holder seg bedre? De koster 499 kr.
Gjest Nanne70 Skrevet 23. mars 2014 #30 Skrevet 23. mars 2014 Du vil ikke se ut som en stappa muffin, fordi kroppen din tydeligvis ikke er bygd for slim fit. Ser jo på bena dine, at det kunne ha vært finere med en annen buksevariant, eller kjøpe en bukse større en vanlig som faktisk passer over magen og heller la dem være løse i bena. Du vil jo ikke ha andre forslag en skinny all the way tydeligvis, og da får du bare kjøpe større bukser, eller en annen modell i bukser. Du har en pærefasong og derfor råder jeg til å prøve en annen type bukse, er ikke for å være slem. Anonymous poster hash: 863e3...9b8 Det der er jo bare tull å si. Jeg er større/rundere enn TS, men klarer fint å finne smale jeans som sitter pent, det er bare snakk om å finne rett passform, og det har ingen ting med snittet på buksebeina å gjøre.
Gjest Nanne70 Skrevet 23. mars 2014 #31 Skrevet 23. mars 2014 Jeg bruker superflexbuksene fra bikbok, og de passer fint og er veldig behagelig. De holder formen og utvider seg ikke. Men jeg sliter med at de mister fargen i vask. Kanskje noen har tips til hvordan man kan vaske de slik at fargen holder seg bedre? De koster 499 kr. Liker også godt superflex. Vasker mine på vrangen og ikke på mer enn 30 grader. Har lest at eddik i skyllevannet (der du ellers ville hatt tøymykner) skal hjelpe
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #32 Skrevet 23. mars 2014 Det der er jo bare tull å si. Jeg er større/rundere enn TS, men klarer fint å finne smale jeans som sitter pent, det er bare snakk om å finne rett passform, og det har ingen ting med snittet på buksebeina å gjøre. Folk som ikke er veldig slanke ser ut som stappa pølser i skinny jeans. Jeg også, men jeg bruker dem heller ikke. Anonymous poster hash: 72f69...d92 1
Nordis Skrevet 23. mars 2014 #33 Skrevet 23. mars 2014 Folk som ikke er veldig slanke ser ut som stappa pølser i skinny jeans. Jeg også, men jeg bruker dem heller ikke. Anonymous poster hash: 72f69...d92 Ikke helt enig. Kommer an på størrelsen. Hvis man presser på seg en som er for liten og trang, så ser man stappa ut, ja.
Gjest lipgloss Skrevet 23. mars 2014 #34 Skrevet 23. mars 2014 Syns du hadde fint timeglass figur i den buksa du har på deg på bilde,flott kropp du burde være stolt av
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #35 Skrevet 23. mars 2014 Ikke helt enig. Kommer an på størrelsen. Hvis man presser på seg en som er for liten og trang, så ser man stappa ut, ja. Man ser stappa ut uansett. Lille-Pus sa det på en morsom måte i en annen tråd, hvem ønsker egentlig å se ut som en krone-is? For det er den fasongen mange får. Anonymous poster hash: 72f69...d92 1
Gjest Nanne70 Skrevet 23. mars 2014 #36 Skrevet 23. mars 2014 Folk som ikke er veldig slanke ser ut som stappa pølser i skinny jeans. Jeg også, men jeg bruker dem heller ikke. Anonymous poster hash: 72f69...d92 Det er din mening, ikke en opplest og vedtatt sannhet, og jeg snakket om smale jeans, ikke skinny. Det er forskjell på skinny fit og slim fit (har bekjent som jobber i jeansbutikk, så hun burde ha peiling). Slim fit kler mange. Det som får noen til å se ut som ei stappa pølse, er hvis buksa er for liten i størrelsen eller hvis stoffet er for tynt. Men etpar velsittende slim fit jeans i rett størrelse, med rett passform og tilstrekkelig kraftig stoff, kan se kjempeflott ut på jenter i større størrelser også. Bootcut er ikke så pent, man ser som regel større ut i det, synes jeg. Da er det bedre med rette og smale bein, eller skikkelig flare/sleng. Bare for å vise et eksempel, og jeg har med vilje valgt ei "stor" jente (som jeg for øvrig synes er skikkelig flott): Med bootcut Med smale jeans Såkalte flare jeans er mye bedre enn bootcut:
Adelia Skrevet 23. mars 2014 #37 Skrevet 23. mars 2014 Jeg bruker superflexbuksene fra bikbok, og de passer fint og er veldig behagelig. De holder formen og utvider seg ikke. Men jeg sliter med at de mister fargen i vask. Kanskje noen har tips til hvordan man kan vaske de slik at fargen holder seg bedre? De koster 499 kr. Svart? De skal vaskes alene evnt andre jeans. Vrenges og vaskes uten skyllemiddel. Men det har kommer superflex i noe som heter stay black. De holder helt vanvittig på fargen.
Gjest Solsmil Skrevet 23. mars 2014 #38 Skrevet 23. mars 2014 Takk for tips! Er de i god kvalitet og holder lenge uten å miste fasongen? Nå var det ikke meg du siterte, men jeg svarer likevel. Jeg har kjempegode erfaringer med superflex fra bikbok. Har nettop måttet kaste mitt første par da, den var slitt hull i noen plasser etter å ha vært brukt nesten hver dag i åtte måneder... Og for 500 kr synes jeg det er helt ok. Jeg har prøvd mange andre superflexbukser, men disse er de eneste jeg har vært fornøyd med, og som ikke mister fasongen
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #39 Skrevet 23. mars 2014 Det er din mening, ikke en opplest og vedtatt sannhet, og jeg snakket om smale jeans, ikke skinny. Det er forskjell på skinny fit og slim fit (har bekjent som jobber i jeansbutikk, så hun burde ha peiling). Slim fit kler mange. Det som får noen til å se ut som ei stappa pølse, er hvis buksa er for liten i størrelsen eller hvis stoffet er for tynt. Men etpar velsittende slim fit jeans i rett størrelse, med rett passform og tilstrekkelig kraftig stoff, kan se kjempeflott ut på jenter i større størrelser også. Bootcut er ikke så pent, man ser som regel større ut i det, synes jeg. Da er det bedre med rette og smale bein, eller skikkelig flare/sleng. Bare for å vise et eksempel, og jeg har med vilje valgt ei "stor" jente (som jeg for øvrig synes er skikkelig flott): Med bootcut Med smale jeans Såkalte flare jeans er mye bedre enn bootcut: Gode eksempler. Der ser du hva jeg mener. Hun ser definitivt ikke bra ut i smale jeans. Anonymous poster hash: 72f69...d92 2
Nordis Skrevet 23. mars 2014 #40 Skrevet 23. mars 2014 Gode eksempler. Der ser du hva jeg mener. Hun ser definitivt ikke bra ut i smale jeans. Anonymous poster hash: 72f69...d92 Uenig. Hun ser best ut i de smale, sorte 14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå