AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Jeg har vært forkjølet en stund, men sang allikevel på en konsert med koret mitt i går. Når jeg våknet opp i dag var det med en kjempe vond dott i venstre øret. Det gjør helt ubeskrivelig vondt, og det går ikke over. Trenger desperat råd:-(Anonymous poster hash: 7a939...e9e
Julieacula Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Jeg får alltid slike smerter av å ta fly. Varer gjerne i over en uke. Jeg pleier å skylle nesen med saltvann, da får du åpnet opp litt i systemet og det hjelper ofte hvis det handler om en dott. Men det er jo også ganske lett å forveksle en dott med en sprukket trommehinne om du ikke har hatt det før. Prøv saltvann og hvis ikke det blir bedre, ville jeg gått en tur til legen. Men for all del ikke prøv å blås ut den eventuelle dotten...
Halkatla Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Kjøp ørelys på helsekostbutikken og få noen til å hjelpe deg med dem. http://teleurt.no/butikk/orelys-og-orevoks/lar-mer-om-orelys
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå