Gå til innhold

Juvet landsskapshotell?

Fremhevede innlegg

Gjest gloria
Skrevet

Ut i fra bildene ser jo dette hotellet helt fantastisk ut, og har utrolig lyst til å legge et besøk dit. Er det noen her som kjenner til hotellet/har prøvd det , og kan si litt om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært innom der sammen med familien, altså ikke bodd der, men vi fikk se oss rundt fordi en i familien kjenner han som driver det. Det er veldig fint der! Vi var der en overskyet dag, men uansett var det kjempefint. Det er flere hotellrom spredt rundt på område i hvert sitt "hus", vi fikk se inn i det største huset (et slags felleshus) der de bla.a. har badstu. Det var liggestoler og boblebad utenfor, og veldig moderne design inne. I tillegg til kjøkken, soverom, sauna, og bad, var der også et rom der man kan sitte/ligge og bare se på utsikten.

Hovedideen til dette hotellet tror jeg er ro, for det var bare så vidt vi fikk komme inn på området og se, og vi skulle absolutt ikke forstyrre gjestene og måtte parkere utenfor området. Hvert rom har en hel vegg av glass som vender mot utsikten. Jeg leste også noen blogginnlegg om Juvet for en stund siden, virker som bloggeren bodde i et av de mindre hotellrommene, for der var det små luker ved siden av senga som man kunne åpne for å høre på naturen utenfor :) Hun som skriver den bloggen ble så imponert at hun skrev flere innlegg om det, blant annet dette og dette.

Du vet kanskje dette fra før, men om du skal dit er man avhengig av bil, det ligger ved (eller i?) Valldal på Sunnmøre. Kan hende hotellet tilbyr henting, men hvis ikke må man kjøre dit. I området ligger Gudbrandsjuvet, det er i gangavstand. Trollstigen er heller ikke så langt unna, men dit må man kjøre da. Tror også det skal gå an å kjøre til Geiranger på en dagstur om man vil det.

Jeg har som sagt ikke bodd der selv, men ut ifra det jeg har sett/lest, så vil jeg absolutt anbefale det om du synes det høres interessant ut! :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg overnattet der et par døgn for noen år siden. Helt fanstastisk.

Hytta vi overnattet på lå helt nede ved elven, vi følte at hytta rett og slett hang i løse luften over elvestryket. Å sitte inne og se rett ned i elven var en storslagen opplevelse.

Noen av hyttene ligger også mer tilbaketrukket i skogen, noe som sikkert oppleves som stille og trygt.

Hvis du skal overnatte der, bør du kanskje spesifisere hvilken beliggenhet du helst vil ha.

Anonymous poster hash: 903fe...d9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...