Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Først av alt vil jeg si at det bare er å flytte, eller evt. slette, denne posten om den ligger feil til, selv om jeg vil si at det er tips til reise.

Det har seg slik at jeg skal til Tenerife til sommeren med min mor, hennes samboer og halvsøsteren min på snart seks. Jeg pleier alltid å føle meg litt utenfor ettersom det alltid blir tilrettelagt for lillesøsteren min.

Jeg lurer derfor på hvordan man kan få seg noen kontakter på ferie? Som nordmann vil det jo føles rart å bare begynne å prate med vilt fremmede, og jeg kan være noe sjenert av meg. Ser jo på filmer at folk setter seg i bar og bare begynner å bable, men igjen virker det ganske fjernt for meg som fylte 18 for en uke siden.

Jeg må vel bare bite tennene sammen og "go for it"?
I så fall; hvordan burde jeg gå frem? Hva burde jeg si? Jeg er så dårlig på ting som dette, skjønner dere.

Hilsen superklein jente på 18.

Anonymous poster hash: c16b6...4dc
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøv couchsurfing.org.

Anonymous poster hash: eb68c...003

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk meg kjæreste når jeg var på ferie i 2012, så jeg tror absolutt det er gode muligheter for også å få seg venner når man er på ferie.

Hva av "sosiale arrangementer" tilbyr hotellet dere skal bo på? Det er kanskje lettere å komme i kontakt med andre om du deltar på arrangementer/temakvelder som arrangeres på hotellet? Ellers er vel baren den plassen de fleste trekker til på kvelden. Da er det vel bare å kikke etter andre på din alder, og forsøke på en naturlig måte å komme i kontakt med disse?

Lykke til & håper du får en flott ferie :)

Anonymous poster hash: d86e1...6b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...