AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 Hei! Lurer litt på hvor i Tyrkia det er best å reise? Ønsker et sted hvor det ikke er så mye festing og utesteder. Barer er greit. Også gjerne shoppingmuligheter. Noen som har noe å anbefale? Anonymous poster hash: 809a6...9f4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Jeg liker Marmaris best av de stedene jeg har vært i Tyrkia.. Anonymous poster hash: 59746...2ac
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Bodrum!!! Anonymous poster hash: 5cdde...d79
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Noen som kan anbefale et rolig hotell ikke så langt unna gamle byen i Side? Anonymous poster hash: 809a6...9f4
iilers Skrevet 29. mars 2014 #6 Skrevet 29. mars 2014 Har vært i Bodrum og Alanya og jeg likte Bodrum best. Fint sted og det er faktisk ordentlige butikker der og ikke bare slike boder!
Miss Lucky Skrevet 29. mars 2014 #7 Skrevet 29. mars 2014 Alanya funker fint om du velger et hotell litt utenfor Alanya sentrum. Bydelen Oba feks er super. Har eget lite sentrum med masse butikker, restauranter og steder å ta en drink, men er ikke like voldsomt som Alanya sentrum.
sukkerpia Skrevet 2. april 2014 #8 Skrevet 2. april 2014 Enig med hun ovenfor jeg. Har vært i tyrkia så mange ganger, og har ligget i Oba 2 ganger. Man merker ikke "partylivet" om man ikke ligger midt i sentrum. Alanya har ALT. Shopping, utflukter, deilig mat, god temperatur, fine strender :-) Om dere ligger i Oba så går det sånne småe busser som det bare er å hoppe inn i, hvert 5'te minutt ca! Kjempe snedig :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå