Gå til innhold

Plages med smerter i hode

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De siste par ukene har jeg regelmessig fått en merkelig smerte i hode. Smerten er stikkende og alltid på høyre side av hode, ganske nært midtskillet til håret. Smerten oppstår når jeg rister på hode eller snur hode mitt raskt til den ene siden.

I dag har jeg derimot hatt denne smerten kjempeofte. I samme situasjoner som beskrevet over, men myyyyye oftere. Den stikkende smerten henger i i ca 4 sekunder før den gir seg helt.

Kan dette skyldes stress? :klo: Eller kan det være blødning, svulst eller noe sånt?

Anonymous poster hash: a53e8...e46
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_jesuskristus
Skrevet

Smerter i hode? Mener du hodepine?

AnonymBruker
Skrevet

Smerter i hode? Mener du hodepine?

Det utarter seg ikke som vanlig hodepine. Det er en stikkende smerte som varer i sånn 4 sekunder etter at jeg har gjort en brå bevegelse med hodet. Smerten er lokalisert på samme plass hver gang.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være mye. Alt fra problemer i tinningbeinet til det indre øret. Ville tatt meg en tur til legen og kanskje det er en indikasjon for en MR-undersøkelse.

Anonymous poster hash: e4e43...ed4
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være mye. Alt fra problemer i tinningbeinet til det indre øret. Ville tatt meg en tur til legen og kanskje det er en indikasjon for en MR-undersøkelse.

Anonymous poster hash: e4e43...ed4

Huff, føler jeg springer ned legekontoret for tiden. Har nylig vært der pga. smerter i ene puppen med talg som kom ut, og for et år siden var jeg til legen for andre gang på noen år pga. en stadig tilbakevennende smerte i mageregionen. Blir nok å se det an litt, for jeg vil ikke stemples som hypokonder heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...