Gjest Carmelita Skrevet 3. juni 2004 #1 Skrevet 3. juni 2004 Selv synes jeg Carmelita var fint. Mövenpick har en is som heter Caramelita, kanskje det er der jeg har det fra.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 3. juni 2004 #2 Skrevet 3. juni 2004 Klapperslange er et fantastisk dyr.....
Gjest Emina Skrevet 3. juni 2004 #3 Skrevet 3. juni 2004 Blir kalt Mina av venner,men det var det en som hadde som nick her fra før,så da satt jeg på en E forran
Gjest GreenSky Skrevet 3. juni 2004 #4 Skrevet 3. juni 2004 Det tok meg ikke lang tid å komme på nicket. Det bare kom av seg selv, og føltes helt som meg, liksom. :-)
Arkana Skrevet 3. juni 2004 #5 Skrevet 3. juni 2004 Fordi det var en fransk barneserie jeg elsket som liten som het Shagma - reisen til jordas indre. Hovedpersonen der het Arkana. Og dessuten betyr det "gåte" på arabisk, og det synes jeg er fint.
Gjest Ethereal Skrevet 3. juni 2004 #6 Skrevet 3. juni 2004 Jeg har sansen for det litt dramatiske, og "ethereal" betyr overjordisk
Isiselin Skrevet 3. juni 2004 #7 Skrevet 3. juni 2004 Dette nicket har jeg hatt siden jeg første gang måtte registrere meg med nick et sted på nettet. Det kommer av Isis som er en egyptisk gudinne som står for mye av det jeg holder kjærest i livet. Jeg er en egyptoman. Der jeg skulle registrere meg var det allerede noen som het Isis så da blandet jeg Isis sammen med en forvrengt versjon av mitt eget fornavn...og så ble det Isiselin.
Gjest Butterflygirl Skrevet 3. juni 2004 #10 Skrevet 3. juni 2004 Fordi jeg liker sommerfugler. Og jeg er jente.
Gjest TomKrus Skrevet 3. juni 2004 #11 Skrevet 3. juni 2004 Tom er navnet. Krus er vel en omskriving/fornorsking av Cruise.
Gjest Virvel Skrevet 3. juni 2004 #12 Skrevet 3. juni 2004 Selv synes jeg Carmelita var fint. Mövenpick har en is som heter Caramelita, kanskje det er der jeg har det fra. Caramelita var yndlingsisen min lenge, men nå har jeg ikke sett den på år og dag. Finnes den ikke lenger? Fordi det var en fransk barneserie jeg elsket som liten som het Shagma - reisen til jordas indre. Hovedpersonen der het Arkana. Tenkte det var der du hadde det fra. :-) Jeg elsket også den serien, enda jeg var så liten at pappa måtte lese tekstingen for meg. Virvel er for øvrig noe jeg ble kalt en periode på videregående. Jeg har nemlig en ekstra ryggvirvel.
Gjest Tristessa Skrevet 3. juni 2004 #13 Skrevet 3. juni 2004 Tristessa fordi det er en låt jeg liker godt, og fordi nicket i seg selv kan passe godt til meg av og til.
Gjest LoisLane Skrevet 3. juni 2004 #14 Skrevet 3. juni 2004 Fordi jeg forelsket meg i Supermann på barneskolen. Har skaffet meg min egen supermann etterhvert, da.
Manon Skrevet 3. juni 2004 #17 Skrevet 3. juni 2004 Hadde tilfeldigvis boken ved siden av meg da jeg skulle registrere meg, og i mangel av oppfinnsomhet så tok jeg det første jeg så.
Gjest StoreSky Skrevet 3. juni 2004 #18 Skrevet 3. juni 2004 Arkana var utrolig vakker..kanskje kalle et barn det..?? Jeg valgte undomiel fra Ringenes Herre. Et annet navn på Arwen.
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2004 #19 Skrevet 3. juni 2004 Jeg ville egentlig ha Cleopatra fordi jeg i en periode var facinert av filmen med Elisabeth Taylor i hovedrollen, men det var tatt så derfor ble det Clea... Clea
:-) anna Skrevet 3. juni 2004 #20 Skrevet 3. juni 2004 Har i perioder av livet mitt blitt kalt Anna fordi det er et av navnene mine. (Jeg er oppkalt etter tre besteforeldre) :-) kom mer tilfeldig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå