Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tenker å holde et vors om noen uker. Det blir noen folk, men jeg er ikke sånn som dundrer med musikk, det kan hende det blir litt lyd av folk som snakker og litt musikk i bakgrunnen. Jeg bor i enden av en gang, så har kun nabo på en side.

Uansett, trenger jeg virkelig å ha opp nabovarsel om jeg styrer alle ut innen klokken er 11? Sliter med angst så vil nødig at noen i bygningen skal banke på døra mi og si hva de syntes etter å ha sett nabovarsel....

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må jo ikke. Men naboene blir nok mer vennlig innstilt om de får nabovarsel. Mye lettere å forholde seg til litt bråk om man har fått info på forhånd og vet at det faktisk kommer til å bli stilt til klokka 23, enn om man plutselig hører bråk og ikke aner om det kommer til å vare bare noen timer, eller om de kan risikere festing til langt på natt.

Anonymous poster hash: 763b0...66c
AnonymBruker
Skrevet

Bor du i blokk eller borettsslag så skal det sendes ut nabovarsel, evt henges opp lapp i fellesområdet så alle er klar over det. Les kontrakt, skal stå der

Anonymous poster hash: 6426e...b7c
Skrevet

Ville også hengt opp nabovarsel. Det koster deg fryktelig lite, og da vet også naboene at det blir stille etter kl. 23 og kan ta det mer med "ro". :)

AnonymBruker
Skrevet

Bor du i blokk eller borettsslag så skal det sendes ut nabovarsel, evt henges opp lapp i fellesområdet så alle er klar over det. Les kontrakt, skal stå der

Anonymous poster hash: 6426e...b7c

Ikke nødvendigvis. Man er ikke forpliktet og fortelle naboer om fest. Dette er snakk om vorspiel. Så lenge det er ro etter kl. 2300 så er det jo greit. Bor i blokk selv og det står ingenting om nabovarsel der. Men hvis en regner med at det kan ta litt av så er det jo greit og gi naboene varsel. at det blir ro etter kl. 2300

Anonymous poster hash: c0104...2a8

Skrevet

Hvordan ville dere gitt varsel? Hva om jeg hengte en lapp i etasjen min?

Bor i blokk. Men det skal sies at jeg hører folk ha bråkete besøk (vors) nesten hver helgekveld, og jeg har aldri sett noe nabovarsel. Men det plager meg ikke siden de fleste går ut innen halv tolv..

Skrevet

Hvordan ville dere gitt varsel? Hva om jeg hengte en lapp i etasjen min?

Bor i blokk. Men det skal sies at jeg hører folk ha bråkete besøk (vors) nesten hver helgekveld, og jeg har aldri sett noe nabovarsel. Men det plager meg ikke siden de fleste går ut innen halv tolv..

Heng med hoveddøren slik at alle får det med seg. Informer at du skal ha vors men at det blir stille før klokken 23. Men blir det for høylydt så kan de RINGE deg, så husk å post nr ditt der også MVH ditt navn og leilighetets nr / etasje. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...