AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 Dette har blitt veldig viktig for meg når jenter suger meg. Øyekontakt gjør det hele ti ganger så bra. Jeg gjør også det når jeg slikker, og virker som jenter liker det også. Hadde ikke opplevd dette før for noen år siden da jeg holdt på med ei som gjorde det mye. Og etter denne opplevelsen er det en skuffelse når jeg ikke får øyekontakt under oralsex, for meg i hvertfall Noen andre her, som synes at dette er et must? Anonymous poster hash: 61501...07b
losingedge Skrevet 22. mars 2014 #2 Skrevet 22. mars 2014 Er 100% enig med deg. Men tror at øyekontakt har mye med selvsikkerhet å gjøre. Jenta du holdt på med liker nok godt å gi blowjobs, og vet hva hun gjør. Men er som sagt helt enig:))
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #3 Skrevet 22. mars 2014 Syns det ser idiotisk ut. Anonymous poster hash: 8c05e...7ba 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #4 Skrevet 22. mars 2014 Syns det ser idiotisk ut. Anonymous poster hash: 8c05e...7ba Haha...hvorfor i all verden gjør det det? Anonymous poster hash: 61501...07b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå